Quote from Guest on 20 November 2008, 16:50Välkomna till vårt lags grupp här på funbeat. Jag har lagt in ett lagmål fram till nyår som går ut på att vi i snitt ska träna tre gånger i veckan. Tycker ni inte att det är ett rimligt mål så kan jag justera det eller ta bort det. Men jag tycker det kan
Välkomna till vårt lags grupp här på funbeat. Jag har lagt in ett lagmål fram till nyår som går ut på att vi i snitt ska träna tre gånger i veckan. Tycker ni inte att det är ett rimligt mål så kan jag justera det eller ta bort det. Men jag tycker det kan
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 17:00Jag la in ett lagmål till. Det är räknat på att vi gör 3 30-minuterspass var i veckan (plus lite avrundning uppåt). Eftersom vi nästan har klarat av det redan, så är det kanske lite lågt räknat, men jag behåller det så sålänge.
Det visar ju på ett lätt s
Jag la in ett lagmål till. Det är räknat på att vi gör 3 30-minuterspass var i veckan (plus lite avrundning uppåt). Eftersom vi nästan har klarat av det redan, så är det kanske lite lågt räknat, men jag behåller det så sålänge.
Det visar ju på ett lätt s