Quote from Guest on 26 March 2010, 11:04Hej Alla,
Det här kan ju bli lagom stressande, ni verkar ju träna på rätt bra.
Går det att bjuda in hela grupper till träningspass? Var håller ni hus i landet förresten?
//Erik
Hej Alla,
Det här kan ju bli lagom stressande, ni verkar ju träna på rätt bra.
Går det att bjuda in hela grupper till träningspass? Var håller ni hus i landet förresten?
//Erik
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 11:14Håller hus i Uddevalla, vad det gäller träning "ihop" : Cycle Camp high chapparal och Vänern rund verkar vara interessanta bland några av Team Sport GPS än så länge. Hur mycket vi kan cykla/träna ihop där återstår att se.
Vi verkar vara en härligt blandn
Håller hus i Uddevalla, vad det gäller träning "ihop" : Cycle Camp high chapparal och Vänern rund verkar vara interessanta bland några av Team Sport GPS än så länge. Hur mycket vi kan cykla/träna ihop där återstår att se.
Vi verkar vara en härligt blandn
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 13:10Ja vi är ju helt klart utspridda över landet... Jag bor i Floda utanför Göteborg, förvånansvärt få Göteborgare i gruppen tycker jag!
High Chaparral och Vänern är ju två riktigt bra chanser till samkörning, finns väl lite fler motionslopp runt om i landet
Ja vi är ju helt klart utspridda över landet... Jag bor i Floda utanför Göteborg, förvånansvärt få Göteborgare i gruppen tycker jag!
High Chaparral och Vänern är ju två riktigt bra chanser till samkörning, finns väl lite fler motionslopp runt om i landet
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:45Hej,
Har precis reggat mig. Bor i Stockholm.
Jonas/Uppenbarligen
Hej,
Har precis reggat mig. Bor i Stockholm.
Jonas/Uppenbarligen
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 19:48Hej,
Jag bor i Stockholm på Kungsholmen.
Jag ska ned till Göteborg och Aktivitus den 26 april. Om det är ngn Göteborgare som vill ta en fika då så vore det skoj.
Hej,
Jag bor i Stockholm på Kungsholmen.
Jag ska ned till Göteborg och Aktivitus den 26 april. Om det är ngn Göteborgare som vill ta en fika då så vore det skoj.
Quote from Frederik Schmidt on 31 March 2010, 09:02Hej,
Jag tänkte mer om det som funktion i Funbeat går att bjuda in en grupp. Enstaka personer går ju.
Vi körde 6 mil igår. Helvete vad ovan jag är racern: armar, arsle och nacke blev rätt slitna.
//Erik
Hej,
Jag tänkte mer om det som funktion i Funbeat går att bjuda in en grupp. Enstaka personer går ju.
Vi körde 6 mil igår. Helvete vad ovan jag är racern: armar, arsle och nacke blev rätt slitna.
//Erik
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 21:40Linda:
Jag tar gärna en fika och säger hej! Lätt avis på Aktivitus-besöket, hade varit skoj att göra ett test där. Men nu är det lite köpstopp tyvärr...Hör av dig när det närmar sig!
Jonas
Linda:
Jag tar gärna en fika och säger hej! Lätt avis på Aktivitus-besöket, hade varit skoj att göra ett test där. Men nu är det lite köpstopp tyvärr...
Hör av dig när det närmar sig!
Jonas