Quote from Guest on 3 May 2009, 16:38Kan någon ge tips på bra träningsrunder på 30,60 ,90 km med utgångspunkt jönköping/bankeryd
Kan någon ge tips på bra träningsrunder på 30,60 ,90 km med utgångspunkt jönköping/bankeryd
Quote from ellen olsson on 3 May 2009, 16:48Backintervaller i Klevaliden.
Backintervaller i Klevaliden.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 16:5230km-runda brukar jag köra från Torpa genom Kättilstorp - Hovslätt - Norra Hammar - Taberg - Barnarp och sen hem igen.
Vad gäller 60 och 90km skulle jag också behöva bra tips 😀
30km-runda brukar jag köra från Torpa genom Kättilstorp - Hovslätt - Norra Hammar - Taberg - Barnarp och sen hem igen.
Vad gäller 60 och 90km skulle jag också behöva bra tips 😀
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 17:04Två eller tre varv?
Två eller tre varv?
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 18:00Att jag inte tänkt på det själv 😉
Men så är jag ju inte cyklist heller, jag är ju bara ute och cyklar...
Att jag inte tänkt på det själv 😉
Men så är jag ju inte cyklist heller, jag är ju bara ute och cyklar...
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 15:57Vi (Team Solde) hade precis träningsläger i Jönköping och utgick ifrån Sjöåkra/Bankeryd. En fin tur är via Klerebobacken-Habokyrka-Baskarp-Blåhult-Gustav Adolf-Habo-Bankeryd. Riktigt fin tur på cirka 7 mil.
Vi (Team Solde) hade precis träningsläger i Jönköping och utgick ifrån Sjöåkra/Bankeryd. En fin tur är via Klerebobacken-Habokyrka-Baskarp-Blåhult-Gustav Adolf-Habo-Bankeryd. Riktigt fin tur på cirka 7 mil.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 17:42När jag bodde i Jönköping körde jag: Sanseryd - Taberg - Tenhult - Huskvarna - Jönköping, en del på större väg tyvärr. Kommer inte ihåg hur långt det blev. Det går ju alltid att vända i Taberg mot Norrahammar, lite tråkig väg dock.
När jag bodde i Jönköping körde jag: Sanseryd - Taberg - Tenhult - Huskvarna - Jönköping, en del på större väg tyvärr. Kommer inte ihåg hur långt det blev. Det går ju alltid att vända i Taberg mot Norrahammar, lite tråkig väg dock.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 20:31Styr mot gränna så får du vacker natur och fina vägar.. Kör själv där ett par ggr i veckan och tycker att det är kanon..
Styr mot gränna så får du vacker natur och fina vägar.. Kör själv där ett par ggr i veckan och tycker att det är kanon..