Quote from Guest on 22 March 2010, 20:24Om du råkar vara i närheten av Alcudia sista veckan i april så vore det schysst att köra en sväng eller två. 4-5 timmar per dag lugnt och snyggt.
(säg inget till min fru bara: hon tror fortfarande att det är en "familjesemester" )
Om du råkar vara i närheten av Alcudia sista veckan i april så vore det schysst att köra en sväng eller två. 4-5 timmar per dag lugnt och snyggt.
(säg inget till min fru bara: hon tror fortfarande att det är en "familjesemester" )
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 20:34Jag är där men tänkte bara köra löpning.... Hoppas vi får bra väder. Vi syns!
Jag är där men tänkte bara köra löpning.... Hoppas vi får bra väder. Vi syns!
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 21:12Vi är ett gäng från HCK som kommer att vara på ön mellan 27/4-4/5 men vi skall bo i Santa Ponsa så säg till om du vill hänga med
Vi är ett gäng från HCK som kommer att vara på ön mellan 27/4-4/5 men vi skall bo i Santa Ponsa så säg till om du vill hänga med
Quote from Mikaela Lexén on 22 March 2010, 22:40Jag och min sambo är i Alcudia från den 17/4 till den 1/5.
Distanspass med fika är huvudmålen.
Lite hårdkörningar uppför kanske, men i övrigt hade vi tänkt njuta av cyklingen.
Jag och min sambo är i Alcudia från den 17/4 till den 1/5.
Distanspass med fika är huvudmålen.
Lite hårdkörningar uppför kanske, men i övrigt hade vi tänkt njuta av cyklingen.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 07:13Hittar du ingen att cykla med så ta båten över till cypern (de e en bit..;) där håller Järfälla ck till då!
Hittar du ingen att cykla med så ta båten över till cypern (de e en bit..;) där håller Järfälla ck till då!