Quote from Guest on 10 January 2008, 19:53Hej! Har precis laggt upp konto här och raskt importerat min träningsdagbok. So far, so good 🙂
Det jag undrar över är träningstyper. Jag saknar en speficik kategori för tävling, dvs. "Löpning - Tävling". Dessutom vore det trevligt med "Löpning - Lätt d
Hej! Har precis laggt upp konto här och raskt importerat min träningsdagbok. So far, so good 🙂
Det jag undrar över är träningstyper. Jag saknar en speficik kategori för tävling, dvs. "Löpning - Tävling". Dessutom vore det trevligt med "Löpning - Lätt d
Quote from Camilla Höög on 10 January 2008, 20:03Tårtbitarna i cirkeldiagrammet sorteras efter storleksordning, så för att få dem brevid varandra så får du träna de andra mer 😉
Jag har helt skippat att använda de där undertyperna på olika aktivteter och kör allt på huvudtypen och skriver en kommentar
Tårtbitarna i cirkeldiagrammet sorteras efter storleksordning, så för att få dem brevid varandra så får du träna de andra mer 😉
Jag har helt skippat att använda de där undertyperna på olika aktivteter och kör allt på huvudtypen och skriver en kommentar
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 10:11Aaaahhh, nu har jag fattat hur tårtan fungerar - tack!
...sedan upptäckte jag också att kommentarsfältet ju går utmärkt att använda för att tagga pass, eftersom det går att söka i det när man gör sammanställningarna. Mycket fiffigt.
Det blir bra det här
Aaaahhh, nu har jag fattat hur tårtan fungerar - tack!
...sedan upptäckte jag också att kommentarsfältet ju går utmärkt att använda för att tagga pass, eftersom det går att söka i det när man gör sammanställningarna. Mycket fiffigt.
Det blir bra det här