Quote from Guest on 27 October 2014, 14:41Har ni några förslag på appar till ipad där man kan lägga upp sitt träningspass för att ha med dem till bassängkanten? Passen ska gå att läsa tydligt utan en massa "klickande" på ipaden.
Har ni några förslag på appar till ipad där man kan lägga upp sitt träningspass för att ha med dem till bassängkanten? Passen ska gå att läsa tydligt utan en massa "klickande" på ipaden.
Quote from Funbeat user on 27 October 2014, 14:51I Neptun Masters använder vi "Workouts for Swim Coaches", den kostar 109:-
Dock använder vi "papperskopior" vid bassängkanten, inte iPaden...
Skälet till det är bara att vi är spridda över så många banor att vi behöver flera ex av träningspasset.
I Neptun Masters använder vi "Workouts for Swim Coaches", den kostar 109:-
Dock använder vi "papperskopior" vid bassängkanten, inte iPaden...
Skälet till det är bara att vi är spridda över så många banor att vi behöver flera ex av träningspasset.
Quote from Funbeat user on 27 October 2014, 16:34Skriv upp passet på en lapp blöt lappen sen fäster man den på kaklet! jag kanske fattade de hela fel lätt och smidigt. FInns ju trots allt folk som har problem med mitt och ditt.
Skriv upp passet på en lapp blöt lappen sen fäster man den på kaklet! jag kanske fattade de hela fel lätt och smidigt. FInns ju trots allt folk som har problem med mitt och ditt.
Quote from Funbeat user on 27 October 2014, 19:04Tanken med ipad var att kunna spara passen och "återanvända" dem, vi kör papperslappar idag.
Tanken med ipad var att kunna spara passen och "återanvända" dem, vi kör papperslappar idag.
Quote from Funbeat user on 27 October 2014, 19:07Skriv in passen här på funbeat. Har simmat i bra många år aldrig sett någon som haft teknik på bassängkanten!
Lycka till ????
Skriv in passen här på funbeat. Har simmat i bra många år aldrig sett någon som haft teknik på bassängkanten!
Lycka till ????
Quote from Funbeat user on 27 October 2014, 22:48Tjenare Reine
Gör dem på datorn (för att det är lättast att skriva på en sådan tycker jag) spara dem som PDF i en dropbox-mapp som du sen kan dela med dig till dem du vill.
Då kan du ha dem i padda, telefon och dator.
Om du vill vara riktigt noggrann kan
Tjenare Reine
Gör dem på datorn (för att det är lättast att skriva på en sådan tycker jag) spara dem som PDF i en dropbox-mapp som du sen kan dela med dig till dem du vill.
Då kan du ha dem i padda, telefon och dator.
Om du vill vara riktigt noggrann kan
Quote from Funbeat user on 28 October 2014, 09:20Ja Johan det kanske skulle funka så länge tills jag hittar en bra app.
Ja Johan det kanske skulle funka så länge tills jag hittar en bra app.