Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 17:06Tacx har ju en lösning för de som tröttnat på deras vanliga trainers också:
http://tacx2009.ilink2.nl/producten/Klimtrainer/Alpinista/index.dot
Till det förmånliga priset av €14.869 så lär ju iaf bankkontot bli lättare så kanske det ökar på watt/kg ock
Tacx har ju en lösning för de som tröttnat på deras vanliga trainers också:
http://tacx2009.ilink2.nl/producten/Klimtrainer/Alpinista/index.dot
Till det förmånliga priset av €14.869 så lär ju iaf bankkontot bli lättare så kanske det ökar på watt/kg ock
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 20:35Efter 1pass så tröttnade jag på trainer och gjorde något roligare istället
Efter 1pass så tröttnade jag på trainer och gjorde något roligare istället
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 20:54Har inte kört trainer sen i våras, hur skulle man kunna tröttna på trainern?
Nu är det ju sommar! Kör ni inte ute?
(ska i ärlighetens namn säga att det var nära att jag körde ett rullpass igår eftersom det både regnade och åskade hela kvällen)
Har inte kört trainer sen i våras, hur skulle man kunna tröttna på trainern?
Nu är det ju sommar! Kör ni inte ute?
(ska i ärlighetens namn säga att det var nära att jag körde ett rullpass igår eftersom det både regnade och åskade hela kvällen)
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 14:27Vad vore vintern utan trainer, blott ingenting.
Gillar trainer och har kört två pass denna månad. Regnigt eller blåsigt väder.
Använder trainer för intervallträning och tröskelträning med pulsbaserat program. Har svårt att se mig använda trainer till lå
Vad vore vintern utan trainer, blott ingenting.
Gillar trainer och har kört två pass denna månad. Regnigt eller blåsigt väder.
Använder trainer för intervallträning och tröskelträning med pulsbaserat program. Har svårt att se mig använda trainer till lå
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 15:23Skulle vilja köpa en om någon tröttnat på sin!
Modell som man kan koppla till en skärm lockar ju, lite dyra bara!
Skulle vilja köpa en om någon tröttnat på sin!
Modell som man kan koppla till en skärm lockar ju, lite dyra bara!