Quote from Guest on 5 January 2010, 15:48Vad finns det för trainers som inte kräver eluttag? Jag är nämligen förvisad till ett utrymme där jag inte har tillgång till nåt eluttag.
Vad finns det för trainers som inte kräver eluttag? Jag är nämligen förvisad till ett utrymme där jag inte har tillgång till nåt eluttag.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 15:58Biltema har en prisvärd trainer. Jag är inne på min 3:e vinter med flitigt trainertrampande på den och den fungerar fortfarande bra.
Biltema har en prisvärd trainer. Jag är inne på min 3:e vinter med flitigt trainertrampande på den och den fungerar fortfarande bra.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 16:13Jag kör på en vätskebromad Elite Crono Fluid. En enkel, relativt tyst variant av trainer.
Jag kör på en vätskebromad Elite Crono Fluid. En enkel, relativt tyst variant av trainer.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 16:38Elite Chrono Mag. Tyst och funktionell. Den värmer dessutom upp mitt kalla utrymme rätt bra efter en stunds trampande....
Elite Chrono Mag. Tyst och funktionell. Den värmer dessutom upp mitt kalla utrymme rätt bra efter en stunds trampande....
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 17:44Har en Elite Chrono fluid. Utan sladdar, vajrar och jox... Mycket smidig och tyst. Kan rekommenderas!
Har en Elite Chrono fluid. Utan sladdar, vajrar och jox... Mycket smidig och tyst. Kan rekommenderas!
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 18:24Tacx har väl ett par cokså?
Tacx har väl ett par cokså?
Quote from Lars Mörrby on 5 January 2010, 19:54Jag har en Tacx Satori, och den är ok, men det är lite irriterande att inte veta vilken belastning / effekt man cyklar med. Annars är jag nöjd. Kostar runt 2000.
Jag har en Tacx Satori, och den är ok, men det är lite irriterande att inte veta vilken belastning / effekt man cyklar med. Annars är jag nöjd. Kostar runt 2000.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 20:56Tystast, smidigast?
www.youtube.com/watch?v=F7zlo0lo47g
Tystast, smidigast?
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 10:34Oh... flashig trainermatta! 🙂 Vill inte tänka på hur ingrodd den kommer vara av svett sen...
Oh... flashig trainermatta! 🙂 Vill inte tänka på hur ingrodd den kommer vara av svett sen...
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 17:09Stort tack för era svar!
Stort tack för era svar!