Quote from Guest on 29 January 2009, 11:18Om man får in obehagliga mail på sitt funbeat konto, finns det möjlighet att spärra avsändare eller få den utesluten????
Om man får in obehagliga mail på sitt funbeat konto, finns det möjlighet att spärra avsändare eller få den utesluten????
Quote from Urban Nilsson on 29 January 2009, 11:28Ta kontakt med Olle med en gång. Olle eriksson som är ansvarig för FB.
Ta kontakt med Olle med en gång. Olle eriksson som är ansvarig för FB.
Quote from Elias Engqvist on 29 January 2009, 13:48olle@funbeat.se
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:20Tackar. Gjort det, Olle är grymt snabb att svara!
Tackar. Gjort det, Olle är grymt snabb att svara!
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 18:06VEM skickar obehagliga mail...???
Är det någon INOM funbeat???
Jag fattar faktiskt inte hur det går till..(Precis som jag inte fattar en hel del annat...?!) Men ändå....förklara snälla.//Kjell.
VEM skickar obehagliga mail...???
Är det någon INOM funbeat???
Jag fattar faktiskt inte hur det går till..(Precis som jag inte fattar en hel del annat...?!) Men ändå....förklara snälla.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:37Svar ja, det är/var någon inom Funbeat. Försöker dölja sig själv bakom ett alias men inte alls så svårt att lista ut vem det var.... Trist att det ska ske på en sida som ska inspirera och uppmuntra. Sån skit kan man vara utan......
Svar ja, det är/var någon inom Funbeat. Försöker dölja sig själv bakom ett alias men inte alls så svårt att lista ut vem det var.... Trist att det ska ske på en sida som ska inspirera och uppmuntra. Sån skit kan man vara utan......
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:08Det finns folk till allt.
Bra att du fick svar fort av Olle iaf.
Det finns folk till allt.
Bra att du fick svar fort av Olle iaf.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:28Ja tyvärr finns det folk till allt och uppenbarligen inte fattar när dom hamnat helt fel här i livet, men men vederbörandes problem inte mitt..
Olle är kanon, reagerade direkt och sedan har det varit slut på mail som inte hör hemma här 😉
Ja tyvärr finns det folk till allt och uppenbarligen inte fattar när dom hamnat helt fel här i livet, men men vederbörandes problem inte mitt..
Olle är kanon, reagerade direkt och sedan har det varit slut på mail som inte hör hemma här 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:32Hoppas personen är borta också så att ingen annan drabbas.... 🙁
Usch vad trist!
Hoppas personen är borta också så att ingen annan drabbas.... 🙁
Usch vad trist!
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:33Shurre om du känner att allt är Ok och att du vill stänga tråden nu. Efter vad jag läst är det klappat å klart nu,//Kjell.
Shurre om du känner att allt är Ok och att du vill stänga tråden nu. Efter vad jag läst är det klappat å klart nu,//Kjell.