Quote from Guest on 12 April 2011, 15:50Blir galen på min Garmin 310XT, när jag ska överföra träningspass till Garmin Connect blir de alltid registrerade som Trappmaskin. Det står någonstans att jag måste ändra på klockan till löpning men jag tror jag har löpning inställt (en glad gubbe som spr
Blir galen på min Garmin 310XT, när jag ska överföra träningspass till Garmin Connect blir de alltid registrerade som Trappmaskin. Det står någonstans att jag måste ändra på klockan till löpning men jag tror jag har löpning inställt (en glad gubbe som spr
Quote from Camilla Höög on 12 April 2011, 16:00Mystiskt. Har inte råkat ut för att det blir annat än löpning, cykling och övrigt i Garmin Connect.
Det jag skulle testa är följande:
-Byt ett par gånger fram och tillbaks mellan aktivitetstyperna i klockan (håll in mode-knappen)
-Använd engelska som spr
Mystiskt. Har inte råkat ut för att det blir annat än löpning, cykling och övrigt i Garmin Connect.
Det jag skulle testa är följande:
-Byt ett par gånger fram och tillbaks mellan aktivitetstyperna i klockan (håll in mode-knappen)
-Använd engelska som spr
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 18:24Är inte problemet i Connect?
Vad jag minns så ställde jag in någon slags default första gången... Kolla även där
Är inte problemet i Connect?
Vad jag minns så ställde jag in någon slags default första gången... Kolla även där