Quote from Guest on 29 April 2012, 19:57Igår gick tyvärr min bakväxel av. Cykeln är en Nishiki SRI Team. Bakväxeln var en Shimano XTR RD-M971
Nu är jag på jakt efter en ny. Nu undrar jag vilken jag ska köpa. Antingen så köper jag en exakt likadan. Eller så köper jag en bättre eller sämre. Men
Igår gick tyvärr min bakväxel av. Cykeln är en Nishiki SRI Team. Bakväxeln var en Shimano XTR RD-M971
Nu är jag på jakt efter en ny. Nu undrar jag vilken jag ska köpa. Antingen så köper jag en exakt likadan. Eller så köper jag en bättre eller sämre. Men
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 20:07Velg denne:
Shimano XTR Shadow (RD-M972) Bakgir
Årets toppmodell fra Shimano med nye Shadow teknologi. Girskifteren ligger gjemt under klingen for å gi bedre beskyttelse. Sterkere returfjær, direkte kabelføring og karbon cage.BILD:http://www.sykkeltilb
Velg denne:
Shimano XTR Shadow (RD-M972) Bakgir
Årets toppmodell fra Shimano med nye Shadow teknologi. Girskifteren ligger gjemt under klingen for å gi bedre beskyttelse. Sterkere returfjær, direkte kabelføring og karbon cage.
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 01:42Är eller var du nöjd med den gamla? Om ja, köp en likadan. Om inte, köp en annan som passar din plånbok. Behöver inte vara svårare, tror jag.
Vänligen
P.
Är eller var du nöjd med den gamla? Om ja, köp en likadan. Om inte, köp en annan som passar din plånbok. Behöver inte vara svårare, tror jag.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 00:15Tack det förklarar en del.
Tack det förklarar en del.
Quote from Camilla Maunu on 6 May 2012, 19:13Ett tydligt å bra svar där Olle. Tack!
Ett tydligt å bra svar där Olle. Tack!