Quote from Guest on 19 November 2008, 14:21Varför är cyklar av märket TREk så förbannat dyra? Är de verkligen så bra?
Får en Columbus med samma komponenter som en TREK men 5000 kronor billigare!!Någon som har erfarenhet av en TREK 1.7?
Varför är cyklar av märket TREk så förbannat dyra? Är de verkligen så bra?
Får en Columbus med samma komponenter som en TREK men 5000 kronor billigare!!
Någon som har erfarenhet av en TREK 1.7?
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 14:31För att Lance Armstrong vill tjäna pengar på att han körde TREK och numera är delägare i bolaget.
För att Lance Armstrong vill tjäna pengar på att han körde TREK och numera är delägare i bolaget.
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 15:09Men man blir inte lika bra som Lance på en columbus!
Men man blir inte lika bra som Lance på en columbus!
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 15:15Det kostar väl en 30 mille att få ge cyklar till ett protour lag. Och det får man naturligtvis betala när man cyklar på Trek/Scott mfl.
Och nej, Trek är inte så mycket bättre.
Det kostar väl en 30 mille att få ge cyklar till ett protour lag. Och det får man naturligtvis betala när man cyklar på Trek/Scott mfl.
Och nej, Trek är inte så mycket bättre.
Quote from Camilla Höög on 19 November 2008, 15:30Varför vill du ha en TREK? Eller klagar du bara allmänt?
Varför vill du ha en TREK? Eller klagar du bara allmänt?
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 17:12Min begagnade 5200 tyckte jag var ganska prisvärd 🙂
Min begagnade 5200 tyckte jag var ganska prisvärd 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 18:59Min närmsta cykelhandlare säljer TREK så det är väl mest naturligt att jag kollar där!
Min närmsta cykelhandlare säljer TREK så det är väl mest naturligt att jag kollar där!
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 22:04Köpte en Trek 1.5 som min allra första racer.
Jättenöjd, men har inte precis något att jämföra med...
(har nu en Trek 1.7, men den är endast rejsad i vardagsrummet så jag vågar inte jämföra). Trek brukar få bra recensioner, men nog finns det cyklar som ge
Köpte en Trek 1.5 som min allra första racer.
Jättenöjd, men har inte precis något att jämföra med...
(har nu en Trek 1.7, men den är endast rejsad i vardagsrummet så jag vågar inte jämföra). Trek brukar få bra recensioner, men nog finns det cyklar som ge
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 21:45har ett antal TREK cyklar och de e nog de enda märket man kan kalla cykel! scott e skiiit, bara riktigt skräp märke!(t-) jämförde en TREK 5.2 med en scott i samma prisklass tex och med samma komponenter och TREKEN va ungefär 300 kg lättare. Så dom har bra
har ett antal TREK cyklar och de e nog de enda märket man kan kalla cykel! scott e skiiit, bara riktigt skräp märke!(t-) jämförde en TREK 5.2 med en scott i samma prisklass tex och med samma komponenter och TREKEN va ungefär 300 kg lättare. Så dom har bra
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 21:46Jag är hittills nöjd med min Madone 5.1. 🙂
Cykling är väl dyrt över lag?
Jag är hittills nöjd med min Madone 5.1. 🙂
Cykling är väl dyrt över lag?