Quote from Guest on 11 February 2008, 10:03Hej!
Är ute efter racerhybrid alt. instegsracer av märkena ovan (främst damvariant) och har försökt leta på nätet över vad cykelhandlare i och runt Gbg kan tänkas ha. Upplever det dock svårt att hitta info och med två små barn hinner jag helt enkelt inte
Hej!
Är ute efter racerhybrid alt. instegsracer av märkena ovan (främst damvariant) och har försökt leta på nätet över vad cykelhandlare i och runt Gbg kan tänkas ha. Upplever det dock svårt att hitta info och med två små barn hinner jag helt enkelt inte
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 10:13Henrikssons i Borås har TREK, (Martin) Alrikssons i Sexdrega?.
Henrikssons i Borås har TREK, (Martin) Alrikssons i Sexdrega?.
Quote from Mattias Johansson on 11 February 2008, 10:17Borde vara Göteborgare som svarar men jag undrar om inte jag såg i a f något av märkena på Cykelspec. Kan tänka mig att även Sportson kan ha något.
Borde vara Göteborgare som svarar men jag undrar om inte jag såg i a f något av märkena på Cykelspec. Kan tänka mig att även Sportson kan ha något.
Quote from Bengt Askerfelt on 11 February 2008, 10:22Jag som t.o. har bott i Sexdrega- finns det en cykelhandlare där alltså...
Jag som t.o. har bott i Sexdrega- finns det en cykelhandlare där alltså...
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 10:43Martin (Team Alriksson)bor i Sexdraga. Jag vet inte var han har butiken.
Martin (Team Alriksson)bor i Sexdraga. Jag vet inte var han har butiken.
Quote from Mats Andersson on 11 February 2008, 12:01Visst finns det en handlare i Sexdrega. Alrikssons som David tipsar om har en riktigt fin butik. Martin har bland annat Isaac, Merida och Trek i butiken. Om du vet var Motionsfabriken ligger i byn så ligger butiken dörr-i-dörr. Att Martin dessutom är en j
Visst finns det en handlare i Sexdrega. Alrikssons som David tipsar om har en riktigt fin butik. Martin har bland annat Isaac, Merida och Trek i butiken. Om du vet var Motionsfabriken ligger i byn så ligger butiken dörr-i-dörr. Att Martin dessutom är en j