Quote from Guest on 26 June 2014, 15:23hej på er!
via en facebook inlägg hittade jag detta.
http://triscore.se/jag ser ett par funbeatare där, men de har inte många användare ännu.
intressant hur de kommer fram till de olika poäng. jag fick lite drygt 1200 för min vansbro, men drygt 1000
hej på er!
via en facebook inlägg hittade jag detta.
jag ser ett par funbeatare där, men de har inte många användare ännu.
intressant hur de kommer fram till de olika poäng. jag fick lite drygt 1200 för min vansbro, men drygt 1000
Quote from Funbeat user on 26 June 2014, 15:33(t+) Ryan
(t+) Ryan
Quote from Funbeat user on 26 June 2014, 16:43Skulle tippa på att poängberäkningen är helt och hållet tidsbaserad och inte alls speglar banans beskaffenhet eller svårighetsgrad.
Exempelvis är ju 5:06 på toksnabba Vansbro mer värt än 5:08 på fruktansvärda Fuerteventura. Eller vad säger du Ryan 😉
Skulle tippa på att poängberäkningen är helt och hållet tidsbaserad och inte alls speglar banans beskaffenhet eller svårighetsgrad.
Exempelvis är ju 5:06 på toksnabba Vansbro mer värt än 5:08 på fruktansvärda Fuerteventura. Eller vad säger du Ryan 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2014, 16:58Jag mailade de och fick svar att poäng är baserat på distans och världs bäste om det är inte en nämnde tävling då är det baserat på just den tävling
Så 3km Vansbro är baserat på Vansbro tider
Men 21+ Vidösternsimmet är baserat på VR 25km
Just nu ligger
Jag mailade de och fick svar att poäng är baserat på distans och världs bäste om det är inte en nämnde tävling då är det baserat på just den tävling
Så 3km Vansbro är baserat på Vansbro tider
Men 21+ Vidösternsimmet är baserat på VR 25km
Just nu ligger
Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 15:15Jag känner killen som driver Triscore så jag är ju färgad men jag tycker det är en kul site. Man ska inte ta poängen på för stort allvar, det är såklart omöjligt att helt objektivt poängbedömma uthållighetsresultat.
Jag känner killen som driver Triscore så jag är ju färgad men jag tycker det är en kul site. Man ska inte ta poängen på för stort allvar, det är såklart omöjligt att helt objektivt poängbedömma uthållighetsresultat.