Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonTriathlon debut (så var det)
You need to log in to create posts and topics.

12

Så var det gjort. Sitter här med träningsvärk i framsida lår. Inte varje dag man lyckas med det...tack så mycket Lidingö Trihatlon 😀

Min fina 35års present har gett mycket glädje. Vem vill inte få en anledning att köpa en Cube Acid och en Garmin 305, vå

KUl att läsa om!

Välkommen i triträsket o tack för att du delar med dig av dina upplevelser! Inspirerande skrivet 🙂

Även om du inte fick världens bästa uppladdning så klarade du det!
Jag är imponerad! Jag genomförde mitt första triathlon den 8/8 och det var tufft men precis som du så fastnar man för det otroligt fort. Jag och kompisen som gjorde det tillsammans har re

Tack för att du delar med dig av din upplevelse! Och bra kämpat! 🙂

haha 🙂 Åh vad jag känner igen mig!
"Det här ska jag aldrig göra igen" ändras som du säger till "Det här ska jag aldrig göra igen - så otränad"

Bra jobbat! Gjorde själv debut i lördags, efter det har jag anmält mej till Sala 🙂
Jag är en sådan där SNEsimmare, crawlar fast jag inte ens borde få vara i en sjö. Men vi nybörjare lär oss, så nästa år Niklas, då tar vi dom (H)

Tack för feedbacken. Det peppar mej och jag ska banne mej lära mej att crawla oxå.
Lär ju bli snett i början 🙂

Å sant som det är sagt...nästa år!!! 😀

Kul att läsa Niklas. Jag var en av åskådarna, och det verkade så roligt att jag funderar på att delta nästa år.

Det är det som gör att man vill arrangera tävlingen från år till år. Att nya människor vill och vågar prova triathlon. Nästa år ska vi göra det ännu bättre.

Thomas Nilsson tävlingsledare Lidingö Triathlon Terräng

12