Quote from Guest on 20 January 2011, 13:20Hade som mål att köra Järnmannen i Kalmar i år. Nybörjare som man är har man köpt cykel, legat i poolen och försökt lära sig simma och springer en hel del....
Så möter man bästa kompisens sambo igår som berättar glatt att dom nu bestämmt bröllopsdag...6 A
Hade som mål att köra Järnmannen i Kalmar i år. Nybörjare som man är har man köpt cykel, legat i poolen och försökt lära sig simma och springer en hel del....
Så möter man bästa kompisens sambo igår som berättar glatt att dom nu bestämmt bröllopsdag...6 A
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 13:30Som Skåne bo hade jag satsat på Copenhagen Challenge. Något dyrare än Kalmar, men skall vara ett trevligt race enligt vad jag har hört.
Jag hoppas att han har ångest för att han valde samma dag som Kalmar och inte för att han valde en dag! 😉
Som Skåne bo hade jag satsat på Copenhagen Challenge. Något dyrare än Kalmar, men skall vara ett trevligt race enligt vad jag har hört.
Jag hoppas att han har ångest för att han valde samma dag som Kalmar och inte för att han valde en dag! 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 13:53Det är nog ingen riktig komips..... 😉 Jag gifte mig förra året, i September just för att inte kollidera med tritävlingar.
Det är nog ingen riktig komips..... 😉 Jag gifte mig förra året, i September just för att inte kollidera med tritävlingar.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 14:14Min första tanke var Franfurt men där vart det väl fullbokat i somras.
Köpenhamn ligger rätt nära i tiden och är relativt nära. Vet dock inte hur själva tävlingen är.
Min första tanke var Franfurt men där vart det väl fullbokat i somras.
Köpenhamn ligger rätt nära i tiden och är relativt nära. Vet dock inte hur själva tävlingen är.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 14:37Vet inget själv om själva loppet men läste igår denna blogg som kan vara till hjälp:
http://www.runnersworld.se/blogs/triathleten/challenge-copenhagen.htm
Vet inget själv om själva loppet men läste igår denna blogg som kan vara till hjälp:
http://www.runnersworld.se/blogs/triathleten/challenge-copenhagen.htm
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 15:21Pratade med några i tisdags som skulle köra i Zurich bara några veckor innan Kalmar. Vet inget om tävlingen annat än att den låg mitt på sommaren och skulle ha runt 2000 deltagare.
Pratade med några i tisdags som skulle köra i Zurich bara några veckor innan Kalmar. Vet inget om tävlingen annat än att den låg mitt på sommaren och skulle ha runt 2000 deltagare.
Quote from Lena Bjerlöw on 20 January 2011, 15:30De flesta Ironman-tävlingarna är ju fullbokade sen länge. Challenge brukar gå att anmäla sig till senare. Om du inte kör Challenge Copenhagen så kan jag tipsa om Challenge Barcelona som går första helgen i oktober. En trevlig tävling!
De flesta Ironman-tävlingarna är ju fullbokade sen länge. Challenge brukar gå att anmäla sig till senare. Om du inte kör Challenge Copenhagen så kan jag tipsa om Challenge Barcelona som går första helgen i oktober. En trevlig tävling!
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 15:41Har ingen egen erfarenhet utöver Kalmar men har läst att Ironman Austria och Ironman Switzerland ska vara bra tävlingar, bra klimat med för en nordbo.
Elbaman i Italien ligger i September, är själv sugen på denna i kombination med ett par dagars semester
Har ingen egen erfarenhet utöver Kalmar men har läst att Ironman Austria och Ironman Switzerland ska vara bra tävlingar, bra klimat med för en nordbo.
Elbaman i Italien ligger i September, är själv sugen på denna i kombination med ett par dagars semester
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:09Tackar för alla tips.
Det blir Köpenhamn istället!! Hoppas och tror det kommer bli riktigt roligt. Nu vill man bara att snön/isen ska smälta så man kan komma ur på vägarna och cykla!
Tackar för alla tips.
Det blir Köpenhamn istället!! Hoppas och tror det kommer bli riktigt roligt. Nu vill man bara att snön/isen ska smälta så man kan komma ur på vägarna och cykla!
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 16:36Kjörde just Elbaman förra helgen. Fantastisk simning i lagunen i kristalklart vatten (för min del alltför långsamt). Jäklig tuff cykelrunda 3*6 mil. Bara upp och ned med massa svängar. Kom runt på 7:09. Varmt, blåsigt och backar. 2520 meter ascending. Löp
Kjörde just Elbaman förra helgen. Fantastisk simning i lagunen i kristalklart vatten (för min del alltför långsamt). Jäklig tuff cykelrunda 3*6 mil. Bara upp och ned med massa svängar. Kom runt på 7:09. Varmt, blåsigt och backar. 2520 meter ascending. Löp