Quote from Guest on 13 December 2011, 18:30Jag såg lite bilder på nätet där man körde mtb o hade löpning i terräng.
Någon som vet om det arrangeras någon sådan tävling i Sverige?
Jag såg lite bilder på nätet där man körde mtb o hade löpning i terräng.
Någon som vet om det arrangeras någon sådan tävling i Sverige?
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 18:40Är Lidingö Triathlon tillräckligt mycket terräng?
Är Lidingö Triathlon tillräckligt mycket terräng?
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 21:41Om det räcker med MTB och terränglöpning så finns även Uppsala off-road duathlon.
5km löpning - 15km MTB - 2,5km löpning.
Om det räcker med MTB och terränglöpning så finns även Uppsala off-road duathlon.
5km löpning - 15km MTB - 2,5km löpning.
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 21:47Film från årets Lidingö Triathlon Terräng, cyklingen sker delvis på LL-bana och på cykel- och gångvägar. http://www.youtube.com/watch?v=lrPFvrKDUS4
Film från årets Lidingö Triathlon Terräng, cyklingen sker delvis på LL-bana och på cykel- och gångvägar. http://www.youtube.com/watch?v=lrPFvrKDUS4
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 16:13Tror det finns en terrängtriathlonserie som heter Xterra, liknande Ironmanorganisationen, men tror ingen tävling går i Sverige.
Tror det finns en terrängtriathlonserie som heter Xterra, liknande Ironmanorganisationen, men tror ingen tävling går i Sverige.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 20:55Skön film det där. Jag kanske skall börja träna trots allt, och bjuda crossen på en resa i höst. (Men hur tusan lyckas man få ihop 20 km utförskörning när man startar vid havet?)
Skön film det där. Jag kanske skall börja träna trots allt, och bjuda crossen på en resa i höst. (Men hur tusan lyckas man få ihop 20 km utförskörning när man startar vid havet?)
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 21:25Jag vet inte om det är grusunderlaget och rötterna som gör det till "terräng" 😉
Jag vet inte om det är grusunderlaget och rötterna som gör det till "terräng" 😉
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 12:28Tack för tipsen. Blir att kolla upp det lite bättre.
Tack för tipsen. Blir att kolla upp det lite bättre.
Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 20:43Borde finnas fler, vi har ju grym natur i sverige! Ett fjäll triathlon eller slå ihop det med åre extreme så dom som vill simmar en del av sträckan istället för paddling.(självklart inte samtidigt)
Borde finnas fler, vi har ju grym natur i sverige! Ett fjäll triathlon eller slå ihop det med åre extreme så dom som vill simmar en del av sträckan istället för paddling.(självklart inte samtidigt)
Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 23:30Det gjordes ett försök förra året med start i Röros, Norge och mål i Tänndalen, Sverige men det var för få anmälda.
Det gjordes ett försök förra året med start i Röros, Norge och mål i Tänndalen, Sverige men det var för få anmälda.