Quote from Guest on 6 September 2010, 12:34.....har alltid saknats tycker jag....håller på att dra igång en sådan i början på lite hobby nivå men det kan tänkas att det utvecklas på sikt.....
www.tabytriathlon.se
Finns också en grupp upplagd där du som är intresserad kan gå med.
http://www.funb
.....har alltid saknats tycker jag....håller på att dra igång en sådan i början på lite hobby nivå men det kan tänkas att det utvecklas på sikt.....
Finns också en grupp upplagd där du som är intresserad kan gå med.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 12:44Kan vara så, jag hoppas dock att Triathlon är en växande idrottsform 🙂
Basen kommer att vara Tibblebadet, Skavlöten, Rönningsjön och hoppas givetvis att Täby som bas med 70.000 invånare skall räcka.
Kan vara så, jag hoppas dock att Triathlon är en växande idrottsform 🙂
Basen kommer att vara Tibblebadet, Skavlöten, Rönningsjön och hoppas givetvis att Täby som bas med 70.000 invånare skall räcka.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 13:36Bland tävlingar i närheten kan ju Väsby Duathlon och Favoriten i Åkersberga vara intressanta
Bland tävlingar i närheten kan ju Väsby Duathlon och Favoriten i Åkersberga vara intressanta
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 13:55Jag kör gärna simpass i rönningesjön med sällskap. Bor nära ängsholmsbadet och det känns ju bättre att simma med sällskap.
Så jag är är gänra med och börjar träna ihop. Är idag inte med i någon klubb men ska väl ordna upp i det så småningom...
Jag kör gärna simpass i rönningesjön med sällskap. Bor nära ängsholmsbadet och det känns ju bättre att simma med sällskap.
Så jag är är gänra med och börjar träna ihop. Är idag inte med i någon klubb men ska väl ordna upp i det så småningom...
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:04Fram för fler klubbar!
Visst blir det kanske lite tunnsått under en tid men ju fler eldsjälar och ju mer vi sprider oss desto fler kan vi få med oss.Skulle ju helst se att nästan varje simhall hade en triathlonklubb som huserade under några pass i vecka
Fram för fler klubbar!
Visst blir det kanske lite tunnsått under en tid men ju fler eldsjälar och ju mer vi sprider oss desto fler kan vi få med oss.
Skulle ju helst se att nästan varje simhall hade en triathlonklubb som huserade under några pass i vecka
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 19:57Rätt, vi kommer att köra Tibblebadet alt Mörbybadet så fort man måste kliva ur Rönningsjön.....
Rätt, vi kommer att köra Tibblebadet alt Mörbybadet så fort man måste kliva ur Rönningsjön.....
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 21:03Jimmy har rätt - fler klubbar behövs och det finns ingen regel som säger att man inte kan träna med fler. Med risk för att bidra till trängsel kan jag tipsa om mörbybadet. Morgonbadarklubben fisken (jag vet men de heter faktiskt så) har ett avtal med komm
Jimmy har rätt - fler klubbar behövs och det finns ingen regel som säger att man inte kan träna med fler. Med risk för att bidra till trängsel kan jag tipsa om mörbybadet. Morgonbadarklubben fisken (jag vet men de heter faktiskt så) har ett avtal med komm
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 22:05Även 8-9 funkar bra i Mörby, sällan så mycket folk där. Körde 1 timme där imorse.
Även 8-9 funkar bra i Mörby, sällan så mycket folk där. Körde 1 timme där imorse.
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 07:05Planeringen inför vinterträningen är på gång. Simning fredagar, cykling (spinning) lördagar och löpning söndagar är planlagt. Gå med i gruppen för mer detaljer.
Planeringen inför vinterträningen är på gång. Simning fredagar, cykling (spinning) lördagar och löpning söndagar är planlagt. Gå med i gruppen för mer detaljer.
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 08:33Hur är kvalitén på vattnet och temp?
Hur är kvalitén på vattnet och temp?