Quote from Guest on 13 April 2010, 16:51Vilken tid måste man kommit i mål på för att inte bli diskad? Tänker i SM/VM sammanhang. Hittar inte denna information någonstans. Hoppas ni kan hjälpa mig.
Mvh Karlsson
Vilken tid måste man kommit i mål på för att inte bli diskad? Tänker i SM/VM sammanhang. Hittar inte denna information någonstans. Hoppas ni kan hjälpa mig.
Mvh Karlsson
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 17:01Kommer man i mål så kommer man i mål. Då blir man inte diskad. Däremot kan man bli avplockad av banan om man blir varvad.
Kommer man i mål så kommer man i mål. Då blir man inte diskad. Däremot kan man bli avplockad av banan om man blir varvad.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 19:53Tack för svaret!
Tack för svaret!
Quote from Elias Engqvist on 14 April 2010, 20:15Jag har för mig att funktionärerna var lite trötta på den dam som var med i Mazda Stockholm Triathlon förra året som cyklade damcykel med korg. Hon var inte så snabb så funkisarna kom hem försent till middan 😉
Edit: Jag missade själva slutklämmen: Men ä
Jag har för mig att funktionärerna var lite trötta på den dam som var med i Mazda Stockholm Triathlon förra året som cyklade damcykel med korg. Hon var inte så snabb så funkisarna kom hem försent till middan 😉
Edit: Jag missade själva slutklämmen: Men ä
Quote from ellen olsson on 14 April 2010, 22:32Det var därför de la ner tävlingen. 🙂
Det var därför de la ner tävlingen. 🙂