Quote from Guest on 26 March 2013, 21:18Ska snarast boka färja t.o.r. Gotland för några veckors semester och "träningsläger" i och kring stugan i Ljugarn i juli/början av augusti. Det skulle vara kul att köra något tävlings-/motionslopp på ön. Skulle kunna anpassa placeringen av veckorna beroen
Ska snarast boka färja t.o.r. Gotland för några veckors semester och "träningsläger" i och kring stugan i Ljugarn i juli/början av augusti. Det skulle vara kul att köra något tävlings-/motionslopp på ön. Skulle kunna anpassa placeringen av veckorna beroen
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 21:28Gotländsk triathlon=Segling,motorcykel o ett varpa kast:)
Gotländsk triathlon=Segling,motorcykel o ett varpa kast:)
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 08:27Jag hittade inga tävlingar när jag var där i somras.
Däremot var Fårösundsimmet en riktigt trevlig tävling.
Jag hittade inga tävlingar när jag var där i somras.
Däremot var Fårösundsimmet en riktigt trevlig tävling.
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 08:44Kom osökt och tänka på SM i Olympisk som gick där 2003. Synd att det inte fick något fäste.
http://www.gotland.net/sv/bo-leva/arkiv/2003/sm-i-triathlon-fran-faro-over-sundet-till-farosund
Kom osökt och tänka på SM i Olympisk som gick där 2003. Synd att det inte fick något fäste.
http://www.gotland.net/sv/bo-leva/arkiv/2003/sm-i-triathlon-fran-faro-over-sundet-till-farosund
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 09:56Gotland vore ju som klippt och skuret för en triathlontävling. Enda nackdelen kan vara att det på de mindre vägarna är lite dålig asfalt som gervibrationer. Synd att det inte finns någon tävling, men det måste väl finnas några entusiaster som orkar driva
Gotland vore ju som klippt och skuret för en triathlontävling. Enda nackdelen kan vara att det på de mindre vägarna är lite dålig asfalt som gervibrationer. Synd att det inte finns någon tävling, men det måste väl finnas några entusiaster som orkar driva
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 11:07En företagsam entreprenör kanske skulle kunna få till en svensk "Playitas" på ön?
När Östersjön är allt för otrevlig finns ju både Blå lagunen och Varplöse vattenpark att simma i.
Hm, får väl ta patent på idén till dess jag sparat tillräckligt av mina v
En företagsam entreprenör kanske skulle kunna få till en svensk "Playitas" på ön?
När Östersjön är allt för otrevlig finns ju både Blå lagunen och Varplöse vattenpark att simma i.
Hm, får väl ta patent på idén till dess jag sparat tillräckligt av mina v
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 14:23Hittade i alla fall lite svar på min egen fråga. Finns en triathlonsektion i Ringmurens cykelklubb. Tydligen är enda tävlingen på Gotland den 26 juni, vilket är veckan före jag kommer dit.
Hittade i alla fall lite svar på min egen fråga. Finns en triathlonsektion i Ringmurens cykelklubb. Tydligen är enda tävlingen på Gotland den 26 juni, vilket är veckan före jag kommer dit.
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 12:50Hej!
Snubblade över denna diskussion... Det finns absolut triathlon på ön. Vi är nu organiserade under Ringmurens ck som undersektion. Vi kör gemensamma träningar och träningstävlingar under sommarhalvåret.Både inriktning emot tävling och motion . Alla är
Hej!
Snubblade över denna diskussion... Det finns absolut triathlon på ön. Vi är nu organiserade under Ringmurens ck som undersektion. Vi kör gemensamma träningar och träningstävlingar under sommarhalvåret.Både inriktning emot tävling och motion . Alla är
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 03:10Kul Niclas, ska hålla koll på er hemsida.
Kul Niclas, ska hålla koll på er hemsida.
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 21:19Du är så välkommen
Du är så välkommen