Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonTriathlon på tv4 sport
You need to log in to create posts and topics.

råkade slå på tv och det var triathlon...inte var dag men imorgon 23/2 05.50-0800 och onsdag 24/2 05.50-0800 🙂

Meck!
Då sover den här gravskiftaren.

Undras om det går att se på TV4 play eller så, någon som vet?

i sann tv4-sport-anda: intressant sport på ointresanta tider 🙂
Tacka vet jag korvätartävling på prime time 😉

Best of 2008 🙂

De är snabba med fräscht material

Ha, såg också Triathlon EM 2008 i morse innan jag drog till jobbet, aktuellt så det förslår.
Men kollar man sporttablån så består ju detta landet av folk som älskar och utövar bandy och speedway, eller... 😉
(fast jag känner ingen som utövar dessa sporte

Tackar för tipset, då kanske jag går upp när klockan ringer första gången imorgon och kikar på TV.

För övrigt så är jag övertygad om att all travsport beror på någon form av mutor, det kan väl inte finnas mer än ett tiotal i Sverige som vill se trav VAR

Exakt min åsikt Fredrik.
Hur många direktsända lopp finns det egentligen? De som kan vara intresserade har ju säkert spelat på dem och då är ju resultatet viktigast. Varför inte bara säga "ni som är intresserade av travet kan ladda ner en Excel-fil med r

Min 40- års dag firades hemma hos mig med släkten. Vi tittade bland annat på tv. Det var ju trav på den! Och jag var i minorietet!

Jonas Colting har skrivit ett rätt kul inlägg om tv4:s rätt snäva sportbevakning i sin blogg. Läsvärt! 😀

http://colting.bloggagratis.se/2008/09/10/942871-tv-4-sport-har-mote/

Kul, råkade också slå på TVn och se en tävling från Vancouver, det var 12 grader i vattnet men de körde på utan att röra en min. Tuffa grappar 🙂