Quote from Guest on 5 December 2012, 19:35Triathlon Sweden verkar för att utveckla triathlon i Sverige. Hittills har vi varit delaktiga i två bra projekt
1) Community på nätet för Svenska triathelter - www.triathlonsweden.com
2) Etableringen av Vansbro Triathlon - 1/2 Ironman i VansbroNästa pr
Triathlon Sweden verkar för att utveckla triathlon i Sverige. Hittills har vi varit delaktiga i två bra projekt
1) Community på nätet för Svenska triathelter - http://www.triathlonsweden.com
2) Etableringen av Vansbro Triathlon - 1/2 Ironman i Vansbro
Nästa pr
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 19:45Finns det en rikstäckande gymkedja med gym på orter utan triathlonklubb?
Tycker i alla fall inte att det är en dum idé.
Finns det en rikstäckande gymkedja med gym på orter utan triathlonklubb?
Tycker i alla fall inte att det är en dum idé.
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 09:44Tycker att iden är bra och rolig, men tror tyvärr inte att detta kommer att fungera. Dels för att det redan finns så mycket klasser som kör liknande koncept. Att en stor gym kedja skulle nischa sig på det viset skulle bara få kunder som inte tränar just u
Tycker att iden är bra och rolig, men tror tyvärr inte att detta kommer att fungera. Dels för att det redan finns så mycket klasser som kör liknande koncept. Att en stor gym kedja skulle nischa sig på det viset skulle bara få kunder som inte tränar just u
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 11:55Låter bra! Jag röstar på Friskis, för jag råkar vara medlem 😉
Låter bra! Jag röstar på Friskis, för jag råkar vara medlem 😉
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 12:10Vi måste få fram en produkt som tillfredställer något behov som triathleten har, exempelvis ett "skräddarsytt pass" som riktar sig just mot triathlon.
På alla stora kedjors hemsidor finns information och tips kring ämnet löpning och cykel. SATS har även
Vi måste få fram en produkt som tillfredställer något behov som triathleten har, exempelvis ett "skräddarsytt pass" som riktar sig just mot triathlon.
På alla stora kedjors hemsidor finns information och tips kring ämnet löpning och cykel. SATS har även
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 12:20Det behövs inte nischa sig utan bara utöka servicen samt kunskapsområdet.
Att få till ett "pass" som innehåller allt matnyttigt är ju inte speciellt anmärkningsvärt svårskapat. Det som saknas är främst tider till gruppträningssalar/lokaler då många andra
Det behövs inte nischa sig utan bara utöka servicen samt kunskapsområdet.
Att få till ett "pass" som innehåller allt matnyttigt är ju inte speciellt anmärkningsvärt svårskapat. Det som saknas är främst tider till gruppträningssalar/lokaler då många andra