Quote from Guest on 18 April 2012, 10:50Klubbens årliga säsongstart.
Sprintdistans med simning i bassäng och sen jaktstart på cykeln.
Klubbens årliga säsongstart.
Sprintdistans med simning i bassäng och sen jaktstart på cykeln.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 11:00Såklart det här är nästgårds när jag är i Helsingborg. Pfffff.
Såklart det här är nästgårds när jag är i Helsingborg. Pfffff.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 12:40Då börjar Girot i Herning.
Då börjar Girot i Herning.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 13:08Det kanske är därför jag är ganska nära där just då :). Planering. Vi kanske får planera gemensam överfärd? I en annan tråd kanske då. Fast nu ska jag plugga och inte hålla på och internetta.
Det kanske är därför jag är ganska nära där just då :). Planering. Vi kanske får planera gemensam överfärd? I en annan tråd kanske då. Fast nu ska jag plugga och inte hålla på och internetta.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 13:29Herning ligger på Jylland.
Herning ligger på Jylland.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 13:35Det vet jag. Fortfarande närmare om jag är i H-borg.
Det vet jag. Fortfarande närmare om jag är i H-borg.
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 11:45Behöver man vara medlem i Triathlon Väst för att få deltaga?
Behöver man vara medlem i Triathlon Väst för att få deltaga?
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 11:47Jag tror det.
Ska kolla med arrangören.
Jag tror det.
Ska kolla med arrangören.
Quote from Håkan Öhling on 22 April 2012, 16:51Det är öppet för alla som vill vara med - man behöver inte vara medlem. Notera bara att det inte är en riktig tävling (kort paus mellan sim o cykel), utan se det mer som en prova-på-triathlon eller träningstävling.
Välkomna!
Det är öppet för alla som vill vara med - man behöver inte vara medlem. Notera bara att det inte är en riktig tävling (kort paus mellan sim o cykel), utan se det mer som en prova-på-triathlon eller träningstävling.
Välkomna!