Quote from Guest on 13 June 2010, 12:23OBS!!!! Inställt pga för lågt deltagarantal!!!!
mvh
Roger
OBS!!!! Inställt pga för lågt deltagarantal!!!!
mvh
Roger
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 12:33Hur kan det vara 0 personer från Funbeat anmälda till detta?
Kom igen nu, det är jättekul!
Hur kan det vara 0 personer från Funbeat anmälda till detta?
Kom igen nu, det är jättekul!
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 18:55Kanske för att man tar 495:- för att lyssna på föredrag och "prova på"?
Kanske för att man tar 495:- för att lyssna på föredrag och "prova på"?
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:45Eller så jobbar man och har en lillebror som redan är inbiten.
Eller så jobbar man och har en lillebror som redan är inbiten.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 18:39Eller så bor man inte i Stockholm.
Eller så bor man inte i Stockholm.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 14:46Eller för att det är inställt 😉
Eller för att det är inställt 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 16:06Så det kan gå.
Så det kan gå.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 22:04Tråkigt, jag hade tänkt anmäla mig 🙁
Tråkigt, jag hade tänkt anmäla mig 🙁
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 08:00Åsa, hade du och andra som tänkt köra anmält er så hade de kanske inte ställt in... En anledning till att inte vänta till sista sekunden att anmäla sig.
Åsa, hade du och andra som tänkt köra anmält er så hade de kanske inte ställt in... En anledning till att inte vänta till sista sekunden att anmäla sig.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 15:29Fast så lätt är det ju sällan. Man har det ena och det andra och det fjärde som ska gå ihop innan man är säker på att man kan :-).
Fast så lätt är det ju sällan. Man har det ena och det andra och det fjärde som ska gå ihop innan man är säker på att man kan :-).