Quote from Guest on 6 July 2010, 18:28Jag undrar om det är någon som kan ge lite tips vilka inställningar man ska ha då man kör Triathlon med FR310. Alltså vilka fönster man ska ha.
Idag körde jag på "övrigt" och försökte få med de flesta relevanta fönstren. Den enda som fungerade klockren
Jag undrar om det är någon som kan ge lite tips vilka inställningar man ska ha då man kör Triathlon med FR310. Alltså vilka fönster man ska ha.
Idag körde jag på "övrigt" och försökte få med de flesta relevanta fönstren. Den enda som fungerade klockren
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 18:38Välj multisportläge då får du dom instälningarna som du har valt för respektive gren.
Välj multisportläge då får du dom instälningarna som du har valt för respektive gren.
Quote from j sollerman on 6 July 2010, 20:08Hur funkar multiläge?
Hur funkar multiläge?
Quote from j sollerman on 6 July 2010, 22:32Jasså du kör med garmin. Får ta och testa detta på träning så det funkar fint i Kalmar =)
Jasså du kör med garmin. Får ta och testa detta på träning så det funkar fint i Kalmar =)
Quote from Elias Engqvist on 7 July 2010, 09:15Jag kör med allt möjligt 🙂
Jag kör med allt möjligt 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 20:04Jeg bruker en FR 305, og den fungerer som Christer beskriver. Eneste problemet er for de som tenker seg IM; den har "bare" 10 timers baterikapasitet. I teorien. For meg som forelöpig bgrenser meg til normaldistanser, er den utmerket, og rundt halve prisen
Jeg bruker en FR 305, og den fungerer som Christer beskriver. Eneste problemet er for de som tenker seg IM; den har "bare" 10 timers baterikapasitet. I teorien. For meg som forelöpig bgrenser meg til normaldistanser, er den utmerket, og rundt halve prisen