Quote from Guest on 30 October 2011, 18:43Det har nu börjat trilla in lite folk i den gemenskap vi startat på Bjärehalvön med Ängelholm som bas och vi söker fler likasinnade triathleter i alla åldrar och både män & kvinnor.
Alla är välkomna oavsett man aldrig sysslat med triathlon eller multispo
Det har nu börjat trilla in lite folk i den gemenskap vi startat på Bjärehalvön med Ängelholm som bas och vi söker fler likasinnade triathleter i alla åldrar och både män & kvinnor.
Alla är välkomna oavsett man aldrig sysslat med triathlon eller multispo
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 18:53Nu blev jag nyfiken, var kommer denna tävling att arrangeras, och när? Redan 2012?
Nu blev jag nyfiken, var kommer denna tävling att arrangeras, och när? Redan 2012?
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 19:552012 i Ängelholm med Bjärehalvön och Hallandsåsen i centrum för cykling & löpning.
2012 i Ängelholm med Bjärehalvön och Hallandsåsen i centrum för cykling & löpning.
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 09:33Som gammal hallänning blir jag väldigt intresserad av er IM-distanstävling. Tror det finns utrymme för en till i Sverige om den inte kommer för nära Kalmar i kalendern, dvs gärna på våren på västkusten. Tror det geografiskt kan locka många danskar o norrm
Som gammal hallänning blir jag väldigt intresserad av er IM-distanstävling. Tror det finns utrymme för en till i Sverige om den inte kommer för nära Kalmar i kalendern, dvs gärna på våren på västkusten. Tror det geografiskt kan locka många danskar o norrm
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 12:05ja det skulle vara skönt att beta av den ganska tidigt..
ja det skulle vara skönt att beta av den ganska tidigt..
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 13:01Låter grymt! Skickar PM.
Låter grymt! Skickar PM.
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 20:23Eftersom min idé med denna fulldistans är att den ska vara exceptionellt krävande så kan det visst kännas idé att förlägga den tidigt dock bör man komma en bit in ändå eftersom vattentempen iaf bör upp i några grader.
Belöningen för mödan kommer dock ock
Eftersom min idé med denna fulldistans är att den ska vara exceptionellt krävande så kan det visst kännas idé att förlägga den tidigt dock bör man komma en bit in ändå eftersom vattentempen iaf bör upp i några grader.
Belöningen för mödan kommer dock ock
Quote from Funbeat user on 3 December 2011, 17:27tjena.
jag bor i ängelholm å är mkt intresserad att gå med i eran klubb om det nu finns någon än...
olanilsson72@hotmail.com
vi hörs,
Ola
tjena.
jag bor i ängelholm å är mkt intresserad att gå med i eran klubb om det nu finns någon än...
olanilsson72@hotmail.com
vi hörs,
Ola
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 11:47Hej,
bor i Vejbystrand och är nyfiken.
Vill gärna få information löpande 😉
/morris
Hej,
bor i Vejbystrand och är nyfiken.
Vill gärna få information löpande 😉
/morris