Quote from Guest on 19 February 2010, 14:23Triathlonläger i Jönköping den 13-16 maj 2010
Läs mer på: http://www.svensktriathlon.org/
Triathlonläger i Jönköping den 13-16 maj 2010
Läs mer på: http://www.svensktriathlon.org/
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 14:33Hade jag råd hade jag åkt direkt men är man student så...
Hade jag råd hade jag åkt direkt men är man student så...
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 20:52Goda råd är dyra? Jag skulle satsa på att köpa en billig solresa, packa väskan och träna själv.
Goda råd är dyra? Jag skulle satsa på att köpa en billig solresa, packa väskan och träna själv.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 19:34Typiskt att detta sker när man nyligen flyttat från Jönköping. Dessutom måste jag vara på årsmöte den helgen 🙁 Fast ett kul initiativ och jag hoppas att det blir väldigt lyckat!
Typiskt att detta sker när man nyligen flyttat från Jönköping. Dessutom måste jag vara på årsmöte den helgen 🙁 Fast ett kul initiativ och jag hoppas att det blir väldigt lyckat!
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 19:40Är sugen på detta...
Är sugen på detta...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:08Ska tamigtusan kolla schemat, men det är svårt när schemat ändras stup i kvarten på mitt jobb.. 🙁 Detta vill man ju med på!
Ska tamigtusan kolla schemat, men det är svårt när schemat ändras stup i kvarten på mitt jobb.. 🙁 Detta vill man ju med på!
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 15:41Kan informera om att detta var ett kanonläger!!!! Mycket bra upplägg. Christian Kirchberger som tränare är ju inte fy skam heller. En nackdel var stugorna som vi bodde i... små som tusan och sängarna var helt bedrövliga. Men kan kan bo på Scandic hotell i
Kan informera om att detta var ett kanonläger!!!! Mycket bra upplägg. Christian Kirchberger som tränare är ju inte fy skam heller. En nackdel var stugorna som vi bodde i... små som tusan och sängarna var helt bedrövliga. Men kan kan bo på Scandic hotell i
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 20:15Instämmer med föregående talare.
Kommer absolut återkomma om tillfälle ges.
Instämmer med föregående talare.
Kommer absolut återkomma om tillfälle ges.