Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonTriathlonmagasin
You need to log in to create posts and topics.

12

Häj!
Någon som kan tipsa om någon rolig tidsskrift från Triathlonvärlden att prenumerera på?
/Lars

Jag gillar Triathlon Plus. Det är visserligen en del reklam i den, men jag tycker att den är intressant och kommer med sköna tester, tips och artiklar. 🙂

Triathlete Europe har jag köpt ett par gånger. Tycker den är bra, med mycket intervjuer av både triathleter och folk bakom tävlingar, coacher m.m.

Finns även en digital variant för $2,99 till iPhone/iPad, men det funkar knappt att läsa på iPhone...

Jag hittade en triathlon-app för iPhone där tidningen är gratis. Den var faktiskt helt ok och var på 104 sidor (inkl reklam 🙂 ).

tri-magazine heter den och ska komma ut en gång i månaden.

Tack Marcus, den hade jag inte hittat tidigare!

Blev intresserad av Triathletes world. Gick in på deras hemsida och försökte fixa prenumeration, 3 nummer för 3pund. Verkar som att det inte går att få den utanför StorBritanien. Pressbyrån verkar inte heller ha den. Hur får man då tag i den?

Här kan man köpa:
http://www.press-stop.se/kiosken/nummer.html?cat=0-0&lang=0&title=world&nof=75&cust=14541804&tid=11926&count=1&ret=trafflista

Prenumererar på Triathlete Europe och den är kanon om man inte vill ha varje nytt nummer fullproppat med massa prylguider. Stort fokus på träning och intressanta intervjuer med proffsen.

Blir till att testa era olika förslag och bilda en uppfattning 😀 Tack för alla tips (t+)

Prenumererar på Triathlete Europe och köper Triathlon 220 ibland. Tycker den första är bäst. Finns även till IPod. (t+)

12