Quote from Guest on 8 September 2009, 20:41Hej! Måste man byta framdrev ifall man uppgraderar från 8 växlar till 9?
Kedjorna är ju olika.
Hej! Måste man byta framdrev ifall man uppgraderar från 8 växlar till 9?
Kedjorna är ju olika.
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 20:51Det borde fungera utan problem.
Det borde fungera utan problem.
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 20:55Inga problem. Bredden på kedjan har med kassetten att göra. Och i och med att det är samma kedja för 8- och 9-delat så är det inga problem med dreven. Fast du kan behöva byta drev ändå i och med att drev, kedja och kassett brukar slitas tillsammans (lite
Inga problem. Bredden på kedjan har med kassetten att göra. Och i och med att det är samma kedja för 8- och 9-delat så är det inga problem med dreven. Fast du kan behöva byta drev ändå i och med att drev, kedja och kassett brukar slitas tillsammans (lite
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 20:58Jag brukar rengöra och hålla ordning på mina cyklar.
Jag brukar rengöra och hålla ordning på mina cyklar.
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 20:58Så jag sliter inte ut kedjan och bakkuggarna tidigare om jag kör med 8s framkugg och resten 9s?!
Vid cykelaffären sade de att jag måste byta men de villju alltid sälja nya delar åt en.
Så jag sliter inte ut kedjan och bakkuggarna tidigare om jag kör med 8s framkugg och resten 9s?!
Vid cykelaffären sade de att jag måste byta men de villju alltid sälja nya delar åt en.