Quote from Guest on 13 May 2014, 09:20Trots att jag har markerat en tråd i forumet som läst så ligger den kvar som oläst och även om jag trycker på den som ointressant. Varför?
Trots att jag har markerat en tråd i forumet som läst så ligger den kvar som oläst och även om jag trycker på den som ointressant. Varför?
Quote from Camilla Höög on 13 May 2014, 09:30Om du markerar en tråd som ointressant och det dyker upp nya inlägg i den så blir den oläst på nytt eftersom du inte läst alla inlägg.
Samma sak med att du markerar den som läst. Det kommer ett nytt inlägg efter det och då är den oläst igen.
Om du markerar en tråd som ointressant och det dyker upp nya inlägg i den så blir den oläst på nytt eftersom du inte läst alla inlägg.
Samma sak med att du markerar den som läst. Det kommer ett nytt inlägg efter det och då är den oläst igen.
Quote from Elias Engqvist on 13 May 2014, 13:05Men Anders, så är det väl inte?
Om man markerar den som ointressant så kommer den inte upp mer om man klickar på "Nästa olästa..."
Men Anders, så är det väl inte?
Om man markerar den som ointressant så kommer den inte upp mer om man klickar på "Nästa olästa..."
Quote from Funbeat user on 13 May 2014, 14:07Fast bara om man går in i gruppens lista och kollar, väl? Du får inte en liten +1 uppe i högra hörnet om du markerat den som ointressant?
Fast bara om man går in i gruppens lista och kollar, väl? Du får inte en liten +1 uppe i högra hörnet om du markerat den som ointressant?
Quote from Funbeat user on 13 May 2014, 14:25jo men jag har ju läst inläggen och markerat den som läst men ändå står den kvar som oläst
jo men jag har ju läst inläggen och markerat den som läst men ändå står den kvar som oläst
Quote from Funbeat user on 13 May 2014, 15:11Camilla, gå till sidan Olästa diskussioner endast genom att trycka på oranga bubblan med +1 uppe till höger (när det inte finns orange bubbla är det ointressanta eller lästa borta). Använd inte webbläsarens backsteg och inte Funbeats knapp Nästa olästa di
Camilla, gå till sidan Olästa diskussioner endast genom att trycka på oranga bubblan med +1 uppe till höger (när det inte finns orange bubbla är det ointressanta eller lästa borta). Använd inte webbläsarens backsteg och inte Funbeats knapp Nästa olästa di
Quote from Funbeat user on 13 May 2014, 15:19Fast knappen "nästa olästa diskussion" ska fungera ändå om man markerat dem som ointressanta. Hur det är om man markerat dem som lästa kan jag inte svara på eftersom jag aldrig använder funktionen.
Fast knappen "nästa olästa diskussion" ska fungera ändå om man markerat dem som ointressanta. Hur det är om man markerat dem som lästa kan jag inte svara på eftersom jag aldrig använder funktionen.
Quote from Camilla Höög on 13 May 2014, 17:14@Christer, de kommer inte upp med gå till nästa olästa eller i olästa diskussioner, men de är markerade som olästa om man tittar på gruppöversikten.
@Camilla, var tittar du när de är olästa?
Är du helt säker på att inget nytt inlägg har gjorts sedan du t
@Christer, de kommer inte upp med gå till nästa olästa eller i olästa diskussioner, men de är markerade som olästa om man tittar på gruppöversikten.
@Camilla, var tittar du när de är olästa?
Är du helt säker på att inget nytt inlägg har gjorts sedan du t
Quote from Funbeat user on 13 May 2014, 17:36jag tror det funkar nu
jag tror det funkar nu
Quote from Elias Engqvist on 13 May 2014, 19:20Anders där är ju de som är markerade som ointressanta överstrukna! Detta är ett typiskt icke-problem!
Anders där är ju de som är markerade som ointressanta överstrukna! Detta är ett typiskt icke-problem!