Quote from Guest on 29 May 2012, 06:47Så har jag lyckats bromsa sönder gp4000 som satt bak i någon av backarna på Long Island, på med reserven som var Conti Giro (billigt). På andra rundan med reserven blev det punka. Hade förfyllt däcket med Stans latex gucka men det hjälpte inte. Hade ingen
Så har jag lyckats bromsa sönder gp4000 som satt bak i någon av backarna på Long Island, på med reserven som var Conti Giro (billigt). På andra rundan med reserven blev det punka. Hade förfyllt däcket med Stans latex gucka men det hjälpte inte. Hade ingen
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 06:57Ultremo HT används på RVV så de borde fungera.
Ultremo HT används på RVV så de borde fungera.
Quote from ellen olsson on 29 May 2012, 09:14Conti Sprinter var ett av de tåligaste däcken i Top Vélos test ifjol.
Conti Sprinter var ett av de tåligaste däcken i Top Vélos test ifjol.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 20:11Hmm, känns ju då lockande med Conti Sprinter Gatorskin för 35 euro st.
Hmm, känns ju då lockande med Conti Sprinter Gatorskin för 35 euro st.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 23:16Medans jag velade blev det "out of stock" på sprinter alternativen. Så jag drog till med gp4000 istället, de låg ju fint på vägen och rullade bra. Tack för feedbacken dock.
Medans jag velade blev det "out of stock" på sprinter alternativen. Så jag drog till med gp4000 istället, de låg ju fint på vägen och rullade bra. Tack för feedbacken dock.