Quote from Guest on 4 May 2010, 08:31Det verkar som att CCGF-arrangörerna har dansat regndans i år igen så därför undrar jag om era erfarenheter av olika tubdäck i väta. Finns det några som funkar bättre (=mindre hala och punkteringssäkrare) än andra? Just nu sitter som vanligt Vittoria Evo
Det verkar som att CCGF-arrangörerna har dansat regndans i år igen så därför undrar jag om era erfarenheter av olika tubdäck i väta. Finns det några som funkar bättre (=mindre hala och punkteringssäkrare) än andra? Just nu sitter som vanligt Vittoria Evo
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 08:41? Skulle vatten lösa upp latexslangen?
? Skulle vatten lösa upp latexslangen?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 08:43tycker också att det låter skumt, tydligen var det området precis runt ventilen som skulle börja läcka. Kan som sagt varken bekräfta eller dementera det där själv. Men jag är aktivt ointresserad av att cykla runt med pyspunka i ösregn, minusgrader och mot
tycker också att det låter skumt, tydligen var det området precis runt ventilen som skulle börja läcka. Kan som sagt varken bekräfta eller dementera det där själv. Men jag är aktivt ointresserad av att cykla runt med pyspunka i ösregn, minusgrader och mot
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 08:47Veloflex Criterium har bra grepp men jag har inte kört GP med dom.
Det är bara att damma på under uppvärmningen och känna när det börjar släppa.
Då gäller det att räta upp lite.
Veloflex Criterium har bra grepp men jag har inte kört GP med dom.
Det är bara att damma på under uppvärmningen och känna när det börjar släppa.
Då gäller det att räta upp lite.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 21:57halast av de jag har provat är tufo (jet pro) 19mm. stenhårda också som alla andra tufo.
nu har jag gått tillbaka till 22-23mm och Continental sprinter eller Compentition. båda är mycket bra.
vittoria corsa evo, som du nämner, funkar också bra. Har e
halast av de jag har provat är tufo (jet pro) 19mm. stenhårda också som alla andra tufo.
nu har jag gått tillbaka till 22-23mm och Continental sprinter eller Compentition. båda är mycket bra.
vittoria corsa evo, som du nämner, funkar också bra. Har e
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 07:43Är det inte den nya sortens ventiler som läcker i så fall?
Dra åt ventilförlängningen.
Är det inte den nya sortens ventiler som läcker i så fall?
Dra åt ventilförlängningen.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 07:44aaah ska kolla det - tack David!
aaah ska kolla det - tack David!