Quote from Guest on 3 March 2009, 10:30Vilket är det tuffaste motionspåret i staden ?
Personligen tycker jag 3 km spåret i Hackefors (Åbysäcken)
Vilket är det tuffaste motionspåret i staden ?
Personligen tycker jag 3 km spåret i Hackefors (Åbysäcken)
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 10:40Hej
Hackefors är inte dumt. Det finns också ett kortare spår i Nykil som jag tycker är snäppet värre.
/Linda
Hej
Hackefors är inte dumt. Det finns också ett kortare spår i Nykil som jag tycker är snäppet värre.
/Linda
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 22:25Hackefors är nog en stark kandidat till förstaplatsen tycker jag. Där har man känt sig plågad mer än en gång.... =)
Hackefors är nog en stark kandidat till förstaplatsen tycker jag. Där har man känt sig plågad mer än en gång.... =)
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 01:11Har ni prövat Olstorp? Har inte sprungit i Hackefors, men tycker Olstorp är rätt kämpigt, särskilt 5:an.
Har ni prövat Olstorp? Har inte sprungit i Hackefors, men tycker Olstorp är rätt kämpigt, särskilt 5:an.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 09:51Hackeforsspåret har jag bara gått i något av dem, där känner jag mig hopplöst vilse ... Har man ett spår på springavstånd blir det det spåret.
Såg ni "testet" i Corren i veckan?Testaren hade bara testat 5 km spåren ... tycker jag var lite trist gjort.
Hackeforsspåret har jag bara gått i något av dem, där känner jag mig hopplöst vilse ... Har man ett spår på springavstånd blir det det spåret.
Såg ni "testet" i Corren i veckan?
Testaren hade bara testat 5 km spåren ... tycker jag var lite trist gjort.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 09:41Spåret i Nykil är riktigt tufft. Dock ett kort spår.
Sprungit många gånger under skoltiden i Nykil 🙂
Spåret i Nykil är riktigt tufft. Dock ett kort spår.
Sprungit många gånger under skoltiden i Nykil 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 01:34Håller med Petter om att Olstorp är något extra när det gäller backar, där blir det att träna fler gånger!
Håller med Petter om att Olstorp är något extra när det gäller backar, där blir det att träna fler gånger!
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 19:02Hej!
Jag är väldigt ny på funbeat & känner väl ännu inte till Linköping med omnejd!
Hur tar man sig till Hackefors om man inte kör bil? Jag blev nyfiken på området!
Hej!
Jag är väldigt ny på funbeat & känner väl ännu inte till Linköping med omnejd!
Hur tar man sig till Hackefors om man inte kör bil? Jag blev nyfiken på området!
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 21:12Susanne: Det beror ju lite på vilket håll du kommer ifrån? =) Om du kommer från Johannelunds-hållet så tar du den röda bron över stångån och viker av till höger från cykelbanan precis efter bron, sen kommer du rakt på spåret inne i skogen.
Susanne: Det beror ju lite på vilket håll du kommer ifrån? =) Om du kommer från Johannelunds-hållet så tar du den röda bron över stångån och viker av till höger från cykelbanan precis efter bron, sen kommer du rakt på spåret inne i skogen.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:46Tänkt göra en sväng till Hackefors, finns där ett 5-km-spår eller vad är det som finns, eller finns en sida med spårkarta och annat smått och gott?
Tänkt göra en sväng till Hackefors, finns där ett 5-km-spår eller vad är det som finns, eller finns en sida med spårkarta och annat smått och gott?