Quote from Guest on 21 January 2013, 21:32http://adventureracingstockholm.wordpress.com/2013/01/16/tullinge-rogaining/
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 21:42Samma dag som TEC, vad synd! Detta hade nog maken velat vara med på annars.
Samma dag som TEC, vad synd! Detta hade nog maken velat vara med på annars.
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 22:24Jag säger samma sak. Hade det inte kolliderat så skulle jag troligen ställt upp eftersom jag gillar Ravinens höstrogaining.
Jag säger samma sak. Hade det inte kolliderat så skulle jag troligen ställt upp eftersom jag gillar Ravinens höstrogaining.
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 18:09Hellre tuff Rogaine än Lång TEC runt, runt runt 😉
Hellre tuff Rogaine än Lång TEC runt, runt runt 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 21:59Håller med dig Tomas. Om man jämför en 6-timmarsultra och en 6-timmars rogaining så är valet enkelt.
Men med 100 mileslopp får man också väga in syftet med att man ställer upp, och för mig är TEC ett viktigt träningspass för distanståligheten, och för a
Håller med dig Tomas. Om man jämför en 6-timmarsultra och en 6-timmars rogaining så är valet enkelt.
Men med 100 mileslopp får man också väga in syftet med att man ställer upp, och för mig är TEC ett viktigt träningspass för distanståligheten, och för a
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 22:53Men varje varv på TEC är ju en hel mil! Jag har ju inte sprungit TEC själv, men det låter på folk som att det inte blir särskilt tjatigt. Jämför med att springa på en löparbana i ett helt dygn...
Gör gärna det Jan!
Men varje varv på TEC är ju en hel mil! Jag har ju inte sprungit TEC själv, men det låter på folk som att det inte blir särskilt tjatigt. Jämför med att springa på en löparbana i ett helt dygn...
Gör gärna det Jan!