Quote from Guest on 19 January 2009, 16:26Tror att detta har nämnts förut men ville bara i sådana fall heja på förslagen.
1. Spara inställningarna i diagrammet. Dvs näste gång jag kommer tillbaks ska diagrammet se ut som jag sist konfigurerade det.
2. Möjlighet att konfigurera min och max på Y-
Tror att detta har nämnts förut men ville bara i sådana fall heja på förslagen.
1. Spara inställningarna i diagrammet. Dvs näste gång jag kommer tillbaks ska diagrammet se ut som jag sist konfigurerade det.
2. Möjlighet att konfigurera min och max på Y-
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:36Håller med Tomas. Speciellt stör jag mig på att det inte går att spara inställningarna för hur diagrammen skall visas.
Håller med Tomas. Speciellt stör jag mig på att det inte går att spara inställningarna för hur diagrammen skall visas.
Quote from Bjarne Lewin on 19 January 2009, 16:48Jag skulle vilja kunna visa två diagram samtidigt, tex för att jämföra min träning med ngn annans eller 2 år. Tex skulle det vara kul att kunna se 2007 års löping och 2008 års löpning ovanför varandra
Jag skulle vilja ha ett snabbare sätt att ställa in s
Jag skulle vilja kunna visa två diagram samtidigt, tex för att jämföra min träning med ngn annans eller 2 år. Tex skulle det vara kul att kunna se 2007 års löping och 2008 års löpning ovanför varandra
Jag skulle vilja ha ett snabbare sätt att ställa in s
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 18:37Everly, det är väl en smal sak att visa två diagram samtidigt. Det är bara att lägga upp två webbläsare bredvid varandra med de olika diagrammen...
Everly, det är väl en smal sak att visa två diagram samtidigt. Det är bara att lägga upp två webbläsare bredvid varandra med de olika diagrammen...
Quote from Bjarne Lewin on 19 January 2009, 18:56Jo visst kan man göra det men det blir ju lite klyddigt att hålla på och filtrera dubbelt och ha sig
Jo visst kan man göra det men det blir ju lite klyddigt att hålla på och filtrera dubbelt och ha sig
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 18:58Skriv ut på papper.
Skriv ut på papper.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 21:32Det ser rätt festligt ut i kalendern, när "Löpning - Intervall" förkortas till "Löpning - Inte." 😀
Jag sprang ju verkligen hårt, och så blir det så här i statistiken.
Det ser rätt festligt ut i kalendern, när "Löpning - Intervall" förkortas till "Löpning - Inte." 😀
Jag sprang ju verkligen hårt, och så blir det så här i statistiken.
Quote from Elias Engqvist on 19 January 2009, 21:52Du får väl springa en gång till! Ta i lite hårdare den här gången! 😉
Du får väl springa en gång till! Ta i lite hårdare den här gången! 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 14:47Jag skulle vilja ha flera diagram. För att det ska bli lättare att se hur det går.
Ett för:
Styrke diagram Löpning diagram Skidor
I I I
armar int
Jag skulle vilja ha flera diagram. För att det ska bli lättare att se hur det går.
Ett för:
Styrke diagram Löpning diagram Skidor
I I I
armar int