Quote from Guest on 17 August 2006, 14:39Det finns numera två grupper som heter Cykelrundor. Lite lurigt? Nog borde det väl ske en koll om namnet är upptaget?
Dessutom tycker jag att det är lite trist med alla grupper som är slutna, t ex Vättern 2006 där jag försökte nå gruppadm. Kanske ska man
Det finns numera två grupper som heter Cykelrundor. Lite lurigt? Nog borde det väl ske en koll om namnet är upptaget?
Dessutom tycker jag att det är lite trist med alla grupper som är slutna, t ex Vättern 2006 där jag försökte nå gruppadm. Kanske ska man
Quote from Funbeat user on 17 August 2006, 14:49En del grupper är ju klart säsongberoende, som t ex långfärdsskridsko, men jo jag kan hålla med. En del grupper känns också som dubbleringar av de som finns, även om de inte heter likadant - men jag har svårt att se ett vettigt sätt att rensa i dem?
En del grupper är ju klart säsongberoende, som t ex långfärdsskridsko, men jo jag kan hålla med. En del grupper känns också som dubbleringar av de som finns, även om de inte heter likadant - men jag har svårt att se ett vettigt sätt att rensa i dem?
Quote from Funbeat user on 17 August 2006, 16:38FunBeat borde absolut göra en dubbelkoll på namn. Däremot är det en dålig idé att öppna upp gamla grupper som ingen vill släppa in en i eftersom det kan ha skett hemliga diskussioner där.
Eventuellt borde man kunna märka en grupp man startar så att det b
FunBeat borde absolut göra en dubbelkoll på namn. Däremot är det en dålig idé att öppna upp gamla grupper som ingen vill släppa in en i eftersom det kan ha skett hemliga diskussioner där.
Eventuellt borde man kunna märka en grupp man startar så att det b
Quote from Johan Fylke on 17 August 2006, 18:37Jag håller med dig Raymond har bytt namn till Markus cykelrundor men tar tacksamt emot tips om andras rundor
Jag håller med dig Raymond har bytt namn till Markus cykelrundor men tar tacksamt emot tips om andras rundor
Quote from Bjarne Lewin on 17 August 2006, 23:49Skulle man kunna göra en sorts sortering efter tid. Jag menar om en grupp har varit inaktiv i mer än tex sex månader eller ett år, skulle den inte i så fall kunna hamna på en speciell sida/lagringsplats för "inaktiva grupper". Och sen så fort som någon me
Skulle man kunna göra en sorts sortering efter tid. Jag menar om en grupp har varit inaktiv i mer än tex sex månader eller ett år, skulle den inte i så fall kunna hamna på en speciell sida/lagringsplats för "inaktiva grupper". Och sen så fort som någon me
Quote from Funbeat user on 18 August 2006, 09:41Fast att "gömma" inaktiva grupper ökar bara sannolikheten för nya grupper med samma syfte ...
Kanske skulle lägga in en genomgång av de grupper som finns som en del av processen för att starta en ny grupp? Nej fy så byråkratiskt ...
Fast att "gömma" inaktiva grupper ökar bara sannolikheten för nya grupper med samma syfte ...
Kanske skulle lägga in en genomgång av de grupper som finns som en del av processen för att starta en ny grupp? Nej fy så byråkratiskt ...
Quote from Funbeat user on 19 August 2006, 11:09Haha! Ja det låter lite väl byråkratiskt. Men däremot kan den ju lista grupper med liknande namn innan man får bestämma sig för namnet (som inte får vara samma som någon som redan finns).
Haha! Ja det låter lite väl byråkratiskt. Men däremot kan den ju lista grupper med liknande namn innan man får bestämma sig för namnet (som inte får vara samma som någon som redan finns).
Quote from Magnus Ahlstrand on 20 August 2006, 20:47det är ju bra om gamla diskussioner inte försvinner heller. Men jag tycker det är trist att så många vanliga grupper är låsta.
Olle, kan man föra över diskussioner från piggelin hit? kunskapsbank liksom? importera?
det är ju bra om gamla diskussioner inte försvinner heller. Men jag tycker det är trist att så många vanliga grupper är låsta.
Olle, kan man föra över diskussioner från piggelin hit? kunskapsbank liksom? importera?
Quote from Funbeat user on 20 August 2006, 21:03Tyvärr går det inte att föra över diskussionerna.
Tyvärr går det inte att föra över diskussionerna.