Quote from Guest on 14 June 2008, 15:44Det har varit lite otydligt vad man kunnat klicka på i kalendern, särskilt sen den särskilda sidan tillkom som visar ett enskiljt träningspass. Därför kan man inte längre klicka på tex "Löpning 40 min" i kalendern, utan istället finns två stycken länkar,
Det har varit lite otydligt vad man kunnat klicka på i kalendern, särskilt sen den särskilda sidan tillkom som visar ett enskiljt träningspass. Därför kan man inte längre klicka på tex "Löpning 40 min" i kalendern, utan istället finns två stycken länkar,
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 15:54Det är väl inte förvirrande heller, jag tycker förändringen är klockren (t+)
Det är väl inte förvirrande heller, jag tycker förändringen är klockren (t+)
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 15:55Håller med Lady G, det är klockrent så som det är nu! Förut var det lite smått förvirrande. 🙂
Håller med Lady G, det är klockrent så som det är nu! Förut var det lite smått förvirrande. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 15:59Perfekt. Behöver inte invänjningsperiod alls.
Perfekt. Behöver inte invänjningsperiod alls.
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 16:03Så bra då!
Jag trodde väl inte heller att det nya sättet skulle vara förvirrande (då hade jag inte gjort så). Däremot är det ju lätt att låsa sig fast i sina vanor...
Så bra då!
Jag trodde väl inte heller att det nya sättet skulle vara förvirrande (då hade jag inte gjort så). Däremot är det ju lätt att låsa sig fast i sina vanor...
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 16:07Det går faktiskt att lära gamla hundar att sitta! (H)
Det går faktiskt att lära gamla hundar att sitta! (H)
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 16:10Japp, vi är läraktiga 🙂
Tycker att hela Funbeat har fått sig en ansiktslyftning, det känns fräscht och nytt. Har grafiken/designen fått sig en släng av putstrasan också?
Japp, vi är läraktiga 🙂
Tycker att hela Funbeat har fått sig en ansiktslyftning, det känns fräscht och nytt. Har grafiken/designen fått sig en släng av putstrasan också?
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 16:14Fräscht och nytt var de rätta orden! 😀
Fräscht och nytt var de rätta orden! 😀
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 16:42Kanon med tydliga och bra Länkar, text, Etc! (t+)
Håkan
Kanon med tydliga och bra Länkar, text, Etc! (t+)
Håkan