Quote from Guest on 28 January 2014, 23:33Hej på er!
Skulle vi inte kunna få möjligheten att ändra storleken på typsnittet som användes i kalendervyn? Möjlighet till mindre textstorlek skulle vara bra.
Sen även fixa med radbrytningarna i dagsnoteringarna. Nu bryts orden mitt i ibland. Vilket gö
Hej på er!
Skulle vi inte kunna få möjligheten att ändra storleken på typsnittet som användes i kalendervyn? Möjlighet till mindre textstorlek skulle vara bra.
Sen även fixa med radbrytningarna i dagsnoteringarna. Nu bryts orden mitt i ibland. Vilket gö
Quote from Lena Bjerlöw on 28 January 2014, 23:43Jag vill också ha radbrytningar!
Jag vill också ha radbrytningar!
Quote from Funbeat user on 29 January 2014, 07:26Jag vill ha en ny kalender som är en kalender.
Jag vill ha en ny kalender som är en kalender.
Quote from Funbeat user on 29 January 2014, 12:01+1 på både Leif och Karin!
+1 på både Leif och Karin!
Quote from Funbeat user on 30 January 2014, 09:08Samma här. Nu får vi ställa tilltron till att jag lägger mig i det här också. Två gånger har jag lyckats att få till en snabb förändring. Först var att se till att lopp och tävlingar hamnade i en särskild grupp och nu nyligen buggen med att när man summer
Samma här. Nu får vi ställa tilltron till att jag lägger mig i det här också. Två gånger har jag lyckats att få till en snabb förändring. Först var att se till att lopp och tävlingar hamnade i en särskild grupp och nu nyligen buggen med att när man summer