Quote from Guest on 24 May 2012, 13:17Är i köpar tagen av våtdräkt... C3 Hurricane har jag siktat in mig på. Dock fundersam över storlekarna.
Jag är 178cm och väger 70-72kg beroende på dag.
En S/M ska passa 165-181cm, 66-78kg (vilket skulle passa mig)
En M ska passa 172-184cm, 71-86kg (vil
Är i köpar tagen av våtdräkt... C3 Hurricane har jag siktat in mig på. Dock fundersam över storlekarna.
Jag är 178cm och väger 70-72kg beroende på dag.
En S/M ska passa 165-181cm, 66-78kg (vilket skulle passa mig)
En M ska passa 172-184cm, 71-86kg (vil
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 13:27Generellt så brukar man ju rekommendera att ta den mindre men jag har precis köpt en TYR Hurricane & råkade få en storlek större än jag beställt (ligger också mellan två)
Fick rådet av dom att prova den innan jag skickade eftersom det tydligen är många s
Generellt så brukar man ju rekommendera att ta den mindre men jag har precis köpt en TYR Hurricane & råkade få en storlek större än jag beställt (ligger också mellan två)
Fick rådet av dom att prova den innan jag skickade eftersom det tydligen är många s
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 16:09@Mattias
Ja, på telefonen sa hon att jag skulle välja den större modellen eftersom dom tydligen är små i storlekarna. Har oxå fått ett mail med tips om att välja S/M istället för M.
Beslutsångest!
Har du provat din större modell som blev felskickad!?
@Mattias
Ja, på telefonen sa hon att jag skulle välja den större modellen eftersom dom tydligen är små i storlekarna. Har oxå fått ett mail med tips om att välja S/M istället för M.
Beslutsångest!
Har du provat din större modell som blev felskickad!?
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 16:15Testade den idag första gången, satt perfekt.
Jag är som dig i storlek ungefär, lite längre & lite lättare.
Testade den idag första gången, satt perfekt.
Jag är som dig i storlek ungefär, lite längre & lite lättare.
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 16:42Vad har du för storlek nu? Vad för storlek var det du beställde som inte kom?
Vad har du för storlek nu? Vad för storlek var det du beställde som inte kom?
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 19:18Samma som du funderar på.
Beställde S/M dom skickade fel så det blev M.
Efter att ha provat den så bestämde jag mig för att behålla M
Samma som du funderar på.
Beställde S/M dom skickade fel så det blev M.
Efter att ha provat den så bestämde jag mig för att behålla M