Quote from Guest on 22 December 2008, 11:39• UTMB® : 166 km and 9 400 m of + altitude change - 46 h maxi
start Friday, August 28 at 18:30 from the centre of Chamonix Mont-Blanc
• CCC® : 98 km and 5 600 m of + altitude change - 26 h maxi
start Friday, August 28 at 9:00 from the centre de Courmaye
• UTMB® : 166 km and 9 400 m of + altitude change - 46 h maxi
start Friday, August 28 at 18:30 from the centre of Chamonix Mont-Blanc
• CCC® : 98 km and 5 600 m of + altitude change - 26 h maxi
start Friday, August 28 at 9:00 from the centre de Courmaye
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 11:49Är det lotteri för att komma med som gäller?
Är det lotteri för att komma med som gäller?
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 12:28Tidigare år har det varit först till kvarnen som gäller. Året efter att jag sprang försvann de 2000 startplatserna på 10 timmar tror jag. Sedan dess har de infört regler om kvalificeringslopp och -poäng.
Tidigare år har det varit först till kvarnen som gäller. Året efter att jag sprang försvann de 2000 startplatserna på 10 timmar tror jag. Sedan dess har de infört regler om kvalificeringslopp och -poäng.
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 17:56Anmälan är öppen en bit in på januari. Sedan blir det lottdragning om platserna. Det kostar 50 euro att anmäla sig till lotteriet. De kan fås tillbaka eller låtas vara innestående till nästa års dragning om lotten inte utfaller till belåtenhet.
Anmälan är öppen en bit in på januari. Sedan blir det lottdragning om platserna. Det kostar 50 euro att anmäla sig till lotteriet. De kan fås tillbaka eller låtas vara innestående till nästa års dragning om lotten inte utfaller till belåtenhet.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 18:09Nån gång ska jag vara med. Men det lär dröja några år. Verkar vara en fantastisk tävling.
Nån gång ska jag vara med. Men det lär dröja några år. Verkar vara en fantastisk tävling.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 17:06http://www.ultratrailmb.com/news.php#201
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 20:31Kul.
Alla kom med alltså.
Kul.
Alla kom med alltså.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 22:41Lycka till. Jag sprang CCC förra året och det var en upplevelse, tur i oturen var att det var en ny bansträckning som var mycket trängre och längre än tidigare, det gick därför långsammare i början än tidigare år - vilket visade sig vara tur i slutet (för
Lycka till. Jag sprang CCC förra året och det var en upplevelse, tur i oturen var att det var en ny bansträckning som var mycket trängre och längre än tidigare, det gick därför långsammare i början än tidigare år - vilket visade sig vara tur i slutet (för
Quote from ellen olsson on 22 January 2009, 06:57> Men att Fransmän skall prata engelska är väl för mycket begärt
Jag har problem med att de oftast envisas med att prata engelska när jag vill öva på min franska. Tyskar och spanjorer är betydligt sämre på engelska.
> Men att Fransmän skall prata engelska är väl för mycket begärt
Jag har problem med att de oftast envisas med att prata engelska när jag vill öva på min franska. Tyskar och spanjorer är betydligt sämre på engelska.