Quote from Guest on 27 April 2010, 12:1210 km i centrala Umeå med start kl. 22.00. I år med tvåvarvsbana.
10 km i centrala Umeå med start kl. 22.00. I år med tvåvarvsbana.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 12:22För tredje året arrangeras Umeå C Nattmil.
Starttiden är torsdagen 17 juni kl 22:00.
Upplägget kommer vara likt förra årets med start, varvning och målgång på Rådhustorget.
Banan kommer dock vara aningen modifierad pga byggnadsarbeten vid Designhögskolan
För tredje året arrangeras Umeå C Nattmil.
Starttiden är torsdagen 17 juni kl 22:00.
Upplägget kommer vara likt förra årets med start, varvning och målgång på Rådhustorget.
Banan kommer dock vara aningen modifierad pga byggnadsarbeten vid Designhögskolan
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 12:38Det ser enligt www.yr.no (onsdag) ut som om det blir bra löpväder på torsdag kväll och det blir fler deltagare än förra året - kul!
Det går bra att anmäla sig på plats vid starten (Rådhustorget) fram till kl 21:00. Dock ha jämna pengar 250 kr i kontanter
Det ser enligt http://www.yr.no (onsdag) ut som om det blir bra löpväder på torsdag kväll och det blir fler deltagare än förra året - kul!
Det går bra att anmäla sig på plats vid starten (Rådhustorget) fram till kl 21:00. Dock ha jämna pengar 250 kr i kontanter
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 12:52Fler än jag som ska springa? Jag ser verkligen fram emot det här. 🙂
Fler än jag som ska springa? Jag ser verkligen fram emot det här. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 13:09Jo, jag ska springa. Asfaltsälskare som jag är kan jag ju inte missa ett stadslopp 🙂
Jo, jag ska springa. Asfaltsälskare som jag är kan jag ju inte missa ett stadslopp 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:36Jag ska också springa. Nattmilen är ju en av årets absoluta höjdpunkter. Tyvärr har jag fått försäsongen spolierad av sjukdomar och har därför tvingats sänka ambitionsnivån. Men kul skall det bli hursomhelst.
Per: Hur är det med mätningen av banan? Som v
Jag ska också springa. Nattmilen är ju en av årets absoluta höjdpunkter. Tyvärr har jag fått försäsongen spolierad av sjukdomar och har därför tvingats sänka ambitionsnivån. Men kul skall det bli hursomhelst.
Per: Hur är det med mätningen av banan? Som v
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 21:14jobbar tyvärr imorronkväll/natt..men ha så kul! 🙂
jobbar tyvärr imorronkväll/natt..men ha så kul! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 22:39Göran,
Banan är mätt på flera sätt av vår banchef. Det skall vara ganska precis 10 km men jag har inte det exakta i huvudet. Skall kolla med honom.
Du har helt rätt ang Rådhusesplanaden. Vändningen är inte uppe vid Järnvägstorget utan tidigare.
/Per
Göran,
Banan är mätt på flera sätt av vår banchef. Det skall vara ganska precis 10 km men jag har inte det exakta i huvudet. Skall kolla med honom.
Du har helt rätt ang Rådhusesplanaden. Vändningen är inte uppe vid Järnvägstorget utan tidigare.
/Per
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 22:39Tyvärr skadad, annars hade jag sprungit. Det är ett trevligt lopp!
Tyvärr skadad, annars hade jag sprungit. Det är ett trevligt lopp!
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 08:23Ska också springa. Formen är oviss men inspirationsnivån är i alla fall hög!
Ska också springa. Formen är oviss men inspirationsnivån är i alla fall hög!