Quote from Guest on 3 April 2011, 17:06Hej!
Har ni några förslag vad jag kan lägga in underground som? Det finns ju inte här som ett träningspass, och jag vet inte riktigt vad som är mest passande.. Nån form av styrketräning kanske, men det finns ju så många...
Hej!
Har ni några förslag vad jag kan lägga in underground som? Det finns ju inte här som ett träningspass, och jag vet inte riktigt vad som är mest passande.. Nån form av styrketräning kanske, men det finns ju så många...
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:16Det finns en träningsform som heter "styrka/kondition". Om jag förstått träningsformen rätt så tycker jag den passar hyfsat.
Det finns en träningsform som heter "styrka/kondition". Om jag förstått träningsformen rätt så tycker jag den passar hyfsat.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 11:07Kort beskrivning av underground?
Kort beskrivning av underground?
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 11:12(Snott från campushallen.se
"Underground handlar mycket om Back-to-Basic träning där man använder sig av förhållandevis enkla redskap och övningar, för att bygga styrka, rörlighet och uthållighet (...) Underground träning sker ofta i grupp men är inte en
(Snott från campushallen.se
"Underground handlar mycket om Back-to-Basic träning där man använder sig av förhållandevis enkla redskap och övningar, för att bygga styrka, rörlighet och uthållighet (...) Underground träning sker ofta i grupp men är inte en
Quote from Elias Engqvist on 4 April 2011, 11:30Låter lite som stenåldersträning eller vad det heter
Låter lite som stenåldersträning eller vad det heter
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 14:45låter även lite som crossfit....
låter även lite som crossfit....
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 20:33Som jag båda skulle regga som styrka/kondition :-). Det borde göras något åt alla träningsformer...
Som jag båda skulle regga som styrka/kondition :-). Det borde göras något åt alla träningsformer...
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:52Håller med Pia
Det där är Crossfit, kör på det!
Håller med Pia
Det där är Crossfit, kör på det!