Quote from Guest on 13 February 2013, 18:17Läser i en del tidningar om tipset att lägga in ett ICE-nummer i telefonen. Alltså In Case of Emergency som går till en anhörig, utifall nåt händer mig så anhörig kan kontaktas.
Låter ju gôrsmart.
Men det är just här jag känner mig en smula blond. De fl
Läser i en del tidningar om tipset att lägga in ett ICE-nummer i telefonen. Alltså In Case of Emergency som går till en anhörig, utifall nåt händer mig så anhörig kan kontaktas.
Låter ju gôrsmart.
Men det är just här jag känner mig en smula blond. De fl
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 18:27Är det inte bättre med en tatuering på armen?
Är det inte bättre med en tatuering på armen?
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 18:40jag har ingen kodlås på min telefon och har haft en ICE kontakt för många år. jag minns när min fru fick ser mina kontakter då hon sökt pizza nr och hon frågade vem ICE var. jag skrattade och visade henne att det var hennes, mobil, jobb och mina föräldr
jag har ingen kodlås på min telefon och har haft en ICE kontakt för många år. jag minns när min fru fick ser mina kontakter då hon sökt pizza nr och hon frågade vem ICE var. jag skrattade och visade henne att det var hennes, mobil, jobb och mina föräldr
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 19:12Jag har ICE-nummer i min lur av den anledningen har jag inte heller kodlås på min telefon. Blir jag påkörd etc. vill jag att sjukhuspersonal ska kunna komma åt telefonnummer till mina anhöriga.
Jag har ICE-nummer i min lur av den anledningen har jag inte heller kodlås på min telefon. Blir jag påkörd etc. vill jag att sjukhuspersonal ska kunna komma åt telefonnummer till mina anhöriga.
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 19:30Jag har en lapp med "ICE-nummer" tillsammans med legitimationen, som oftast åker med när jag cyklar.
Ett annat alternativ är ju att fästa en klisterlapp på telefonen med numret.
Jag har en lapp med "ICE-nummer" tillsammans med legitimationen, som oftast åker med när jag cyklar.
Ett annat alternativ är ju att fästa en klisterlapp på telefonen med numret.
Quote from Rasmus Olsson on 13 February 2013, 19:38Viktor, det får nog bli så, med klisterlapp. För min arbetsgivare har lagt på att jag måste ha kodlås.
Viktor, det får nog bli så, med klisterlapp. För min arbetsgivare har lagt på att jag måste ha kodlås.
Quote from Camilla Höög on 13 February 2013, 19:49I min telefon (Nexus 4) kan jag skriva in "Owner info" och den texten syns även när telefonen är låst.
Där har jag skrivit mitt namn och ett telefonnummer som går till min ICE-kontakt.
I min telefon (Nexus 4) kan jag skriva in "Owner info" och den texten syns även när telefonen är låst.
Där har jag skrivit mitt namn och ett telefonnummer som går till min ICE-kontakt.
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 19:58En variant är att göra en bakgrundsbild med ICE-information som även visas när telefonen är låst.
En variant är att göra en bakgrundsbild med ICE-information som även visas när telefonen är låst.
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 20:12Ytterligare ett alternativ är det här: www.roadid.com
Ytterligare ett alternativ är det här: http://www.roadid.com
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 20:16Bruse: Det finns fler anledningar till att jag tycker om att ha "analoga" lappar, en av dessa är att telefonens batteri lätt tar slut samt så vill jag tro att om jag kraschar på cykeln i så hög hastighet att jag blir medvetslös så finns det en stor risk a
Bruse: Det finns fler anledningar till att jag tycker om att ha "analoga" lappar, en av dessa är att telefonens batteri lätt tar slut samt så vill jag tro att om jag kraschar på cykeln i så hög hastighet att jag blir medvetslös så finns det en stor risk a