Quote from Guest on 18 August 2010, 20:11Hej!
Läste en del här på fun och garmins hemsida men får endå inte någon ordning på uppdateringen. Lyckas inte få in den i klockan! Någon som haft samma problem?! Har 2.60 nu.
Hej!
Läste en del här på fun och garmins hemsida men får endå inte någon ordning på uppdateringen. Lyckas inte få in den i klockan! Någon som haft samma problem?! Har 2.60 nu.
Quote from Camilla Höög on 18 August 2010, 20:21Hur långt kommer du?
Vad får du för meddelande på downloadsidan: https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jspDet tog otroligt lång tid att få ner den. Efter en bra stund när jag trodde att det gick fel så såg jag att man kan se statusen i ANT Agent
Hur långt kommer du?
Vad får du för meddelande på downloadsidan: https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp
Det tog otroligt lång tid att få ner den. Efter en bra stund när jag trodde att det gick fel så såg jag att man kan se statusen i ANT Agent
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 20:32Den säger att den är laddad till ant.. men sen skickar ju inte ant något till klockan....
Den säger att den är laddad till ant.. men sen skickar ju inte ant något till klockan....
Quote from Camilla Höög on 18 August 2010, 21:32Fungerar det att synka över pass till Garmin Connect även efter att den laddat ner uppdateringen och utan att uppdateringen startar?
Fungerar det att synka över pass till Garmin Connect även efter att den laddat ner uppdateringen och utan att uppdateringen startar?
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:45Japp d går fin fint! Det är ju d som är d lustiga..
Japp d går fin fint! Det är ju d som är d lustiga..
Quote from Camilla Höög on 18 August 2010, 22:08Då funkar ju kommunikationen i alla fall.
Jag startade min uppdatering via Garmin Connect. När jag gick in i Garmin Connect så sa den till mig att jag kunde uppdatera till 2.09. Jag klickade där och det startade allt...fast jag kom till webupdate-sidan s
Då funkar ju kommunikationen i alla fall.
Jag startade min uppdatering via Garmin Connect. När jag gick in i Garmin Connect så sa den till mig att jag kunde uppdatera till 2.09. Jag klickade där och det startade allt...fast jag kom till webupdate-sidan s
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 08:35Om du öppnar upp fönstret för ANT agenten (dubbelklicka på ikonen för ANT agenten) så ska det i det fönstret stå att en firmwareuppdatering väntar på att laddas ner. Om det inte gör det så har den inte fått uppdateringen och kan alltså inte skicka den vid
Om du öppnar upp fönstret för ANT agenten (dubbelklicka på ikonen för ANT agenten) så ska det i det fönstret stå att en firmwareuppdatering väntar på att laddas ner. Om det inte gör det så har den inte fått uppdateringen och kan alltså inte skicka den vid
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 16:35Tack för alla svar! Visst var d IE som fuckade upp allt! Men eftersom att d stog att den laddat hem skiten till ant så trodde man ju att den delen funkade men icke! Firefox fixade biffen! 🙂
Tack för alla svar! Visst var d IE som fuckade upp allt! Men eftersom att d stog att den laddat hem skiten till ant så trodde man ju att den delen funkade men icke! Firefox fixade biffen! 🙂