Quote from Guest on 6 May 2012, 17:48Hello folkens,
Tänkte att jag skulle uppdatera min MTB lite och har lite funderingar på att byta hjul och bromsar.
Idag sitter det Linus Next hjul på cykeln och jag har försökt hitta info om dem men det verkar vara svart att finna.
Har också Shimano M486
Hello folkens,
Tänkte att jag skulle uppdatera min MTB lite och har lite funderingar på att byta hjul och bromsar.
Idag sitter det Linus Next hjul på cykeln och jag har försökt hitta info om dem men det verkar vara svart att finna.
Har också Shimano M486
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 17:58Hej Åsa, är du vilse i komponentjungeln? Jag skulle inte bry mig om att byta bromsar om jag var du, förutsatt att du inte vantrivs med ergonomin på shimanobromsarna förstås. Hjulen du har länkat till har olika användningsområden (XC vs all-mountain), olik
Hej Åsa, är du vilse i komponentjungeln? Jag skulle inte bry mig om att byta bromsar om jag var du, förutsatt att du inte vantrivs med ergonomin på shimanobromsarna förstås. Hjulen du har länkat till har olika användningsområden (XC vs all-mountain), olik
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 23:41Hur menar du med mossiga bromsar?
Är det så att de "tar dåligt" kanske det är bättre att ta reda på vad du har för belägg och kanske byta dessa om de är slitna. Finns även olika sammansättningar för hur man vill att bromsen ska uppföra sig, vissa ger mer
Hur menar du med mossiga bromsar?
Är det så att de "tar dåligt" kanske det är bättre att ta reda på vad du har för belägg och kanske byta dessa om de är slitna. Finns även olika sammansättningar för hur man vill att bromsen ska uppföra sig, vissa ger mer