Quote from Guest on 9 September 2008, 15:35Försöker uppdatera min profil, och ja den verkar inte vilja ändra min text, och när jag går tillbaka till Profil så är det jag skrivit in borta igen.. Hmma..
Sen har jag märkt tidigare (vet inte om det är fixat nu) att när man varit in och pillat i profil
Försöker uppdatera min profil, och ja den verkar inte vilja ändra min text, och när jag går tillbaka till Profil så är det jag skrivit in borta igen.. Hmma..
Sen har jag märkt tidigare (vet inte om det är fixat nu) att när man varit in och pillat i profil
Quote from Elias Engqvist on 9 September 2008, 15:45Klickade du på knappen "Spara mina inställningar"?
Klickade du på knappen "Spara mina inställningar"?
Quote from Camilla Höög on 9 September 2008, 15:50För mig så fylls det ena lösenordet i automatiskt när jag går till profilsidan (webbläsaren har det sparat) och för att kunna spara så måste jag antingen ta bort lösenordet och spara eller skriva in lösenordet i "Lösenord, bekräfta:"
När en sparning går
För mig så fylls det ena lösenordet i automatiskt när jag går till profilsidan (webbläsaren har det sparat) och för att kunna spara så måste jag antingen ta bort lösenordet och spara eller skriva in lösenordet i "Lösenord, bekräfta:"
När en sparning går
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 16:34Det var nytt! 😛 Har aldrig behövt bekräfta lösenord förut.. Har jag missat information om det eller har det hänt av sig själv?
Tack för tipset.
Och jo det är klart jag valde att spara, men inte fan hade jag bekräftat lösenordet, Sagt och gjort, nu är det
Det var nytt! 😛 Har aldrig behövt bekräfta lösenord förut.. Har jag missat information om det eller har det hänt av sig själv?
Tack för tipset.
Och jo det är klart jag valde att spara, men inte fan hade jag bekräftat lösenordet, Sagt och gjort, nu är det
Quote from Camilla Höög on 10 September 2008, 09:48Att du måste skriva bekräfta lösenord beror på din webbläsare och att du har låtit den spara ditt lösenord. Då fylls det i automatiskt. Har inget med Funbeat i sig att göra.
Jag har något vagt minne kring att det varit problem med publik/privat profil fö
Att du måste skriva bekräfta lösenord beror på din webbläsare och att du har låtit den spara ditt lösenord. Då fylls det i automatiskt. Har inget med Funbeat i sig att göra.
Jag har något vagt minne kring att det varit problem med publik/privat profil fö