Quote from Guest on 23 October 2008, 17:38Så var det dags att på allvar dra igång uppladdningen inför Klassikern 2009. Jag startade denna grupp så vi har ett gemensamt forum att samlas kring...
Gruppen är stängd för andra användare. Det är endast vi fyra som har tillgång till innehållet.
Här
Så var det dags att på allvar dra igång uppladdningen inför Klassikern 2009. Jag startade denna grupp så vi har ett gemensamt forum att samlas kring...
Gruppen är stängd för andra användare. Det är endast vi fyra som har tillgång till innehållet.
Här
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 17:48(V)
jajamen, nu kör vi.....förslag, fredagsutgång/AW den 14/11.
ett bra test att gå ner i knävecken och dricka bärs för att sen ha ett bra träningsupplägg klart inför den kommande tiden! som alla vet så måste man tömma kroppen på bärs-suget innan man h
(V)
jajamen, nu kör vi.....
förslag, fredagsutgång/AW den 14/11.
ett bra test att gå ner i knävecken och dricka bärs för att sen ha ett bra träningsupplägg klart inför den kommande tiden! som alla vet så måste man tömma kroppen på bärs-suget innan man h
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 13:16Bra tanke Carl! Bröja kolhydratuppladdningen (i form av öl) redan i oktober... verkar som en logisk och klok tanke...
Om du testar detta så provar jag den traditionella metoden (träna och äta rätt) så ser vi vem som vinner i Vasan.
Jag måste dessvärre
Bra tanke Carl! Bröja kolhydratuppladdningen (i form av öl) redan i oktober... verkar som en logisk och klok tanke...
Om du testar detta så provar jag den traditionella metoden (träna och äta rätt) så ser vi vem som vinner i Vasan.
Jag måste dessvärre