Quote from Guest on 16 April 2009, 20:57Hej!!
Har en liten fråga, hoppas någon har ett bra svar:)
Jag har lagt upp lite egna cykelrundor under "mina rundor" å innan jag sparar så väljer jag "synlig för alla".
När jag sen går in å söker över rundor i närheten av "Eskilstuna" Så hittar den int
Hej!!
Har en liten fråga, hoppas någon har ett bra svar:)
Jag har lagt upp lite egna cykelrundor under "mina rundor" å innan jag sparar så väljer jag "synlig för alla".
När jag sen går in å söker över rundor i närheten av "Eskilstuna" Så hittar den int
Quote from Camilla Höög on 16 April 2009, 21:07Har du kopplat din runda till ett träningspass?
Om du bara ritar en runda så har den ingen träningstyp och verkar då inte gå att hitta.
Har du kopplat din runda till ett träningspass?
Om du bara ritar en runda så har den ingen träningstyp och verkar då inte gå att hitta.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 21:09Aha.....det har jag nog inte gjort. Hur gör jag det?? 🙁
Aha.....det har jag nog inte gjort. Hur gör jag det?? 🙁
Quote from Camilla Höög on 16 April 2009, 21:28Öppna ett träningspass eller skapa ett nytt och tryck på länken "Runda/karta". Välj runda. Spara.
Öppna ett träningspass eller skapa ett nytt och tryck på länken "Runda/karta". Välj runda. Spara.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 22:14Jätte konstigt, precis så jag har gjort 🙁
Jätte konstigt, precis så jag har gjort 🙁
Quote from Camilla Höög on 17 April 2009, 07:36Olle får nog förtydliga hur det fungerar för jag har inte så många fler idéer.
Min sista idé är att om du ritar en runda först och sedan kopplar det till ett träningspass så får den ingen träningstyp. Jämfört med om du registrerar ett träningspass och då
Olle får nog förtydliga hur det fungerar för jag har inte så många fler idéer.
Min sista idé är att om du ritar en runda först och sedan kopplar det till ett träningspass så får den ingen träningstyp. Jämfört med om du registrerar ett träningspass och då
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 14:03Oki, jag förstår. Ska kolla runt lite mer å se, men tackar dig så jätte mycket för att du tog dig tid 🙂
Oki, jag förstår. Ska kolla runt lite mer å se, men tackar dig så jätte mycket för att du tog dig tid 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 22:06Jag har sparat mina rundor från garmin och ser dem hos mig, men inte om jag söker "öppet" Knepigt. Vill också försöka få till det här så jag kan dela med mig om någon vill springa en av mina rundor tex.
Jag har sparat mina rundor från garmin och ser dem hos mig, men inte om jag söker "öppet" Knepigt. Vill också försöka få till det här så jag kan dela med mig om någon vill springa en av mina rundor tex.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 09:37Rundorna under Träningsrundor -> Populära träningsstråk uppdateras inte så ofta så där kan man inte räkna med att hitta sin runda direkt.
Rundorna under Träningsrundor -> Populära träningsstråk uppdateras inte så ofta så där kan man inte räkna med att hitta sin runda direkt.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 10:47Hm, jag har ju varit med här ett litet tag Olle och har tidigare kunnat se mina rundor men nu är de inte kvar vad jag kan se. Fast vänta nu.. jag har ändrat i profilen häromdagen och ändrade hemort, kan det ha någon betydelse, fast då borde ju inte bostad
Hm, jag har ju varit med här ett litet tag Olle och har tidigare kunnat se mina rundor men nu är de inte kvar vad jag kan se. Fast vänta nu.. jag har ändrat i profilen häromdagen och ändrade hemort, kan det ha någon betydelse, fast då borde ju inte bostad