Quote from Guest on 31 January 2014, 19:19Saxat rakt av.
"Sydsvenskan publicerar idag ett debattinlägg skrivet av en moderat med rubriken "Uppmuntra inte cyklister genom snöröjning".
http://www.sydsvenskan.se/asikter/uppmuntra-inte-cyklister-genom-snorojning/
Åsikter om det? ;)"
Ja vad ska
Saxat rakt av.
"Sydsvenskan publicerar idag ett debattinlägg skrivet av en moderat med rubriken "Uppmuntra inte cyklister genom snöröjning".
http://www.sydsvenskan.se/asikter/uppmuntra-inte-cyklister-genom-snorojning/
Åsikter om det? ;)"
Ja vad ska
Quote from ellen olsson on 31 January 2014, 19:29Stark kandidat till Rikspucko 2014.
Stark kandidat till Rikspucko 2014.
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 19:45Om man läser diskussionen under artikeln så finns där många fler aspiranter på titeln "Rikspucko".
Jag blir alltid lika brydd av den här uppdelningen bilist kontra cyklist och att det skall konfronteras och väljas sida. Knäppskallar, hela bunten.
Jag är t
Om man läser diskussionen under artikeln så finns där många fler aspiranter på titeln "Rikspucko".
Jag blir alltid lika brydd av den här uppdelningen bilist kontra cyklist och att det skall konfronteras och väljas sida. Knäppskallar, hela bunten.
Jag är t
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 10:06Det är ju plus får både oss cyklister OCH vi som springer mycket, idag ska vi exempelvis ha testlöpning på Kungsholmen i Sthlm, så det kommer vara rätt många ute på de nysopade vägarna!
Det är även bra med rensopade vägarna för de äldre som inte gillar a
Det är ju plus får både oss cyklister OCH vi som springer mycket, idag ska vi exempelvis ha testlöpning på Kungsholmen i Sthlm, så det kommer vara rätt många ute på de nysopade vägarna!
Det är även bra med rensopade vägarna för de äldre som inte gillar a
Quote from ellen olsson on 1 February 2014, 19:48Nja, Magnus. Han gick ut stenhårt i tävlingen och det krävs åtminstone egna debattinlägg för att kunna matcha i tävlingen.
Nja, Magnus. Han gick ut stenhårt i tävlingen och det krävs åtminstone egna debattinlägg för att kunna matcha i tävlingen.
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 21:12Han är en mycket, mycket korkad man, helt klart.
Han är en mycket, mycket korkad man, helt klart.
Quote from Funbeat user on 3 February 2014, 12:32Politiker som söker enkla röster från missnöjda bilister.
För att citera Peps:
"Är du så dum så du går på det så får du skylla dig själv,
men kunde tårar rå på det så skulle jag fylla en älv."
Politiker som söker enkla röster från missnöjda bilister.
För att citera Peps:
"Är du så dum så du går på det så får du skylla dig själv,
men kunde tårar rå på det så skulle jag fylla en älv."
Quote from Funbeat user on 3 February 2014, 18:45Författaren av insändaren kanske skulle ta sig en titt på denna film.
http://vimeo.com/53928212
Vänligen
P.
Författaren av insändaren kanske skulle ta sig en titt på denna film.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 4 February 2014, 11:42Bra film, men kunde varit bättre.
Om man (som malmö stad) vill öka antalet cyklister vintertid, måste man förbättra förutsättningarna för att cykla till jobb, dagis och skola. Då bör cykelvägar prioriteras _minst_ lika högt som bilvägar (åtminstone så l
Bra film, men kunde varit bättre.
Om man (som malmö stad) vill öka antalet cyklister vintertid, måste man förbättra förutsättningarna för att cykla till jobb, dagis och skola. Då bör cykelvägar prioriteras _minst_ lika högt som bilvägar (åtminstone så l
Quote from Funbeat user on 4 February 2014, 11:42dubbelpost
dubbelpost