Quote from Guest on 28 April 2011, 13:34Jag cyklar varje dag till jobbet. Har inte orkat lägga in det som träning men det skulle ju vara kul att se hur många mil man samlar på sig tillslut.
Finns det någon funktion för att lägga in ett planerat pass som upprepar sig vissa dagar i veckan? (Som
Jag cyklar varje dag till jobbet. Har inte orkat lägga in det som träning men det skulle ju vara kul att se hur många mil man samlar på sig tillslut.
Finns det någon funktion för att lägga in ett planerat pass som upprepar sig vissa dagar i veckan? (Som
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 13:44Skapa ett träningsprogram i Excel och importera till Funbeat, det är nog enklast.
Skapa ett träningsprogram i Excel och importera till Funbeat, det är nog enklast.
Quote from Camilla Höög on 28 April 2011, 13:48Eller bara skapa ett träningsprogram via funktionen på Funbeat: http://www.funbeat.se/programs/
Jag har ett veckoprogram som jag startar en gång i veckan, men har inte använt det på länge eftersom jag just nu inte har några rutiner kring mitt tränande.
Eller bara skapa ett träningsprogram via funktionen på Funbeat: http://www.funbeat.se/programs/
Jag har ett veckoprogram som jag startar en gång i veckan, men har inte använt det på länge eftersom jag just nu inte har några rutiner kring mitt tränande.
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 08:31Själv brukar jag lägga in hela veckans cykling på en gång.
Det blir ju klart lite missvisande i "staplarna"...
Själv brukar jag lägga in hela veckans cykling på en gång.
Det blir ju klart lite missvisande i "staplarna"...
Quote from Camilla Höög on 30 April 2011, 14:06Varför blir det fel i staplarna? Lägger du in alla pass på samma dag även om du kört på olika dagar?
Varför blir det fel i staplarna? Lägger du in alla pass på samma dag även om du kört på olika dagar?
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 08:29Gjorde som det tipsades om här och skapade ett veckoschema. Fungerar ok men jag måste starta om det varje vecka.
Tack för hjälpen! 🙂
Gjorde som det tipsades om här och skapade ett veckoschema. Fungerar ok men jag måste starta om det varje vecka.
Tack för hjälpen! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 18:20Anders:
Ja, jag läser vanligtvis av cykeldatorn och skriver in tid och sträcka ca 1 gång i veckan. Alltså allt på en gång.
Anders:
Ja, jag läser vanligtvis av cykeldatorn och skriver in tid och sträcka ca 1 gång i veckan. Alltså allt på en gång.
Quote from Camilla Höög on 3 May 2011, 20:54Lägger du alla pass på samma dag? Lägg dem på rätt dag så blir det bra i staplarna.
Lägger du alla pass på samma dag? Lägg dem på rätt dag så blir det bra i staplarna.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 08:02Visst, självklart men eftersom jag inte bekymrar mig om detta (vill ha det på rätt vecka dock) och eftersom frågan var hur man gör om man har återkommande pass så beskrev jag bara hur jag själv gör.
Naturligtvis kan man ta tiden/sträckan och dela på antal
Visst, självklart men eftersom jag inte bekymrar mig om detta (vill ha det på rätt vecka dock) och eftersom frågan var hur man gör om man har återkommande pass så beskrev jag bara hur jag själv gör.
Naturligtvis kan man ta tiden/sträckan och dela på antal